آموزش ساخت اپل آیدی با گوشی موبایل بدون محدودیت

ساخت اپل آیدی

آموزش ساخت اپل آیدی با گوشی موبایل بدون محدودیت

ساخت اپل آیدی از جمله مواردی است که شما برای استفاده از خدمات محصولات اپل به آن نیاز دارید. برای مثال اگر به تازگی گوشی آیفون خریداری کرده‌اید، باید با یک حساب اختصاصی داشته باشید تا بتوانید گوشی خود را در حالت بهینه استفاده کنید. ساخت اپل آیدی رایگان بوده و تنها با طی نمودن مراحلی ساده، برای ایجاد یک حساب اپل اقدام کنید.

در این مقاله از وبسایت توشه با ما همراه باشید تا صفر تا صد ساخت اپل آیدی را به شما آموزش دهیم.

موارد مورد نیاز برای ساخت یک اپل آیدی

موارد مورد نیاز برای ساخت اپل آیدی

تفاوتی ندارد که شما قصد دارید تا از حساب اپل خود برای گوشی یا کامپیوتر استفاده کنید. در هرحال شما نیاز به یک ایمیل معتبر دارید. همچنین برای دانلود و استفاده از خدمات اپ استور، نیاز به یک آدرس واقعی و شماره موبایل دارید. با چالش‌های موجود و تحریم‌های اعمال شده برای کشورمان ساخت اپل آیدی و احراز هویت، با مشکلاتی مواجه شده است. اما در ادامه قصد داریم تا با ارائه راهکاری، از موانعی که سر راهمان قرار دارد عبور کنیم.

البته این موانع تنها به شماره موبایل ختم نمی‌شوند و شما بایستی آدرس منزل خود را نیز به آن اضافه کنید. اگر در داخل ایران زندگی می‌کنید، اپل آدرس خانه شما را نامعتبر تشخیص می‌دهد. بنابراین باید از یک آدرس فیک استفاده کنیم.

** خرید آیفون ارزان **

روش های حل مشکل محدودیت شماره موبایل

در حالت کلی برای اینکار می‌توانید از سه روش بهره ببرید و این محدودیت‌ها را حل کنید:

  • استفاده از شماره موبایل یکی از آشنایان که در خارج ایران زندگی می‌کند.
  • ساخت یک شماره مجازی.
  • سرویس‌های دریافت پیامک.

تکلیف روش اول کاملا مشخص است، اما استفاده از شماره مجازی و سرویس‌های دریافت پیامک، سختی‌های خود را دارد. که در ادامه این روش‌ها را برای شما تشریح خواهیم کرد.

سرویس دریافت پیامک برای ساخت اپل آیدی

بیشتر وبسایت‌هایی که این امکانات را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، نیازی به ثبت نام ندارند. سایت‌هایی که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، نمونه‌هایی از این سایت‌ها می‌باشند.

  • Sms24.me
  • Receive-smss.com
  • Freephonenum.com
  • Sms-receive.net
  • Receivesms.co
  • Sms-online.co

برای شروع کافیست تا به یکی از وبسایت‌های نام برده مراجعه کنید و یکی از سرویس‌ها را برای ادامه مراحل ساخت اپل آیدی انتخاب کنید. در ادامه نیز به بخش اینباکس رفته و پیام دریافت شده را در سایت اپل وارد کنید.

البته اپل با بررسی‌های کلی، با اطلاعات تقلبی وارد شده مقابله می‌کند. این مورد قبلا نیز در خصوص صحت آدرس‌های وارد شده نیز مشاهده می‌شد. پس این امکان وجود دارد تا در آینده، هنگام استفاده از هریک از این سرویس‌ها با مشکل مواجه شوید. بنابراین در زمان بروز چنین چالش‌هایی، تمامی شماره‌های ارائه شده توسط سرویس دریافت پیامکی را امتحان کنید تا به نمونه مورد تایید اپل برسید.

درباره سرویس‌های دریافت پیامکی نیز می‌توان ذکر کرد که، شما مالک خطی که از آن پیامک دریافت می‌کنید نیستید. بسیاری از وبسایت‌هایی که این سرویس‌ها را ارائه می‌دهند پس از مدتی شماره‌های خود را نیز تغییر می‌دهند. پس ممکن است تا در آینده دوباره شماره‌ای دیگر را برای تایید مجدد امتحان کنید.

پس در این صورت، همیشه از اطلاعات ضروری گوشی خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و از ذخیره‌سازی اطلاعات حساس خود در فضای ابری اپل، خودداری کنید. همچنین توصیه می‌شود تا شماره‌ای که برای تایید استفاده کردید را در جایی امن ذخیره کنید تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید.

اگر قصد پیش خرید آیفون 14 دارید می‌توانید از خدمات سایت توشه استفاده کنید.

ساخت شماره مجازی

قبل از ساخت شماره مجازی باید بدانید ساخت این نوع شماره‌ها به دو روش اصلی، رایگان و پولی تقسیم بندی می‌شوند. هرکدام از این دو روش امکانات خوبی را به کاربران ارائه می‌دهند که باید بنا به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

از نمونه‌های رایگان این اپلیکیشن‌ها می‌توان به text now، net plus، text plus، talku و sideline اشاره کرد. نمونه‌های رایگان امکاناتی را به کاربران ارائه می‌دهند که بسیار کاربردی هستند. اما اگر نسخه پولی این شماره‌ها را تهیه کنید، می‌توانید از قابلیت‌های بیشتری بهره‌مند شوید. از اپلیکیشن‌های پولی نیز می‌توان virtualphone، ring central، grassshoper، textfree و vonage را نام برد.

نحوه ساخت اپل آیدی

نحوه ساخت اپل آیدی

حال وقت آن رسیده تا روش‌های ساخت اپل آیدی را به شما آموزش دهیم. اولین روش برای اینکار، ساخت حساب اپل آیدی با استفاده از گوشی موبایل است. در حالت کلی روش‌های ساخت آن را می‌توان به شکل زیر دسته بندی نمود:

  • iCloud
  • apple id
  • itunes
  • mac
  • apple music

اما از عادی‌ترین روش‌های ساخت حساب کاربری اپل، ساخت حساب از طریق وبسایت اپل آیدی است. در ادامه به توضیح این راهکار خواهیم پرداخت.

  1. به وبسایت اپل آیدی وارد شوید.
  2. در بخش بالای سایت گزینه create your apple id را انتخاب کنید.
  3. در این قسمت اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.
  4. پس از طی نمودن مراحل تایید ایمیل و شماره نیز می‌توانید به راحتی از خدمات این سرویس استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: رونمایی از آیفون 14

سخن پایانی

با وجود تحریم‌های اعمال شده بر کشور ایران، ساخت اپل آیدی ممکن است برای بسیاری از افراد امر پیچیده‌ای باشد. همین دلیل ممکن باعث شود تا کاربران ساخت حساب اپل خود را به فروشندگان و دیگر افراد بسپارند. کارشناسان اینکار را به دو دلیل توصیه نمی‌کنند. اول اینکه ساخت حساب اپل آیدی کاملا رایگان است و نیازی نیست در قبال آن هزینه‌ای را پرداخت کنید.

دوم اینکه امنیت حساب شما ممکن است در دست افرادی دیگری بیفتد. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که برای ساخت اپل آیدی نیازی به مستر کارت و یا گیفت کارت نیست. پس مواظب بعضی افراد سودجو باشید تا هزینه‌های اضافی را از شما طلب نکنند.

5/5 - (1 امتیاز)

برای اطلاع از تخفیف های شگفت انگیز توشه من، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

لطفاً یک مقدار از 09000000000 تا 09999999999 وارد نمایید.