اطلاعیه تغییر قیمت ها در سایت توشه

010

اطلاعیه تغییر قیمت ها در سایت توشه

ضمن تشکر و قدردانی از همراهی شما کاربران عزیز در این مدت، لازم دانستیم تا ابتدا در این مقاله به داستان شکل گیری توشه بپردازیم و برنامه های آینده خود را طبق اخرین تصمیمات اخذ شده اعلام کنیم.

داستان شکل گیری توشه به اسفند ماه ۱۴۰۰ باز می‌گردد، با توجه به دانشی که در حوزه تامین سرمایه و تامین محصولات فیزیکی در تیم وجود داشت، تصمیم بر آن شد که مدل پیش فروش محصولات فیزیکی را با استفاده از دو اهرم موجود در تیم، یعنی دانش تامین سرمایه و تامین محصولات فیزیکی، پیش ببریم. نتیجه اولین تست توشه بدون اینکه وب سایت راه اندازی شود بر این اساس بود که در یک محیط کاملا تستی سفارشات در دو ساختار تحویل سه هفته کاری و پنج هفته کاری با نرخ های ۳۰٪ و ۵۰٪ درصد کمتر از بازار آزاد، صورت گرفت و تامین محصولات رخ داد و در اسفند ماه ۱۴۰۰ و نیمه اول فروردین ۱۴۰۱ با همین ساختار ۱۰ سفارش تامین و تحویل داده شد.

 پس از بررسی های صورت گرفته در فاز اول مدل اجرایی توشه به این نتیجه رسیدیم تا حاشیه سود توشه را افزایش دهیم، این تصمیم بر اساس شرایط نوسانات بازار ارز در کشور بود تا چنانچه در طول مدت تامین محصول اگر شاهد نوسانات ارز شدیم، بتوانیم از حاشیه سود توشه بخشی از ضرر را جبران کنیم که البته تدابیر دیگری مثل بیمه کردن نوسانات ارز توسط یک شرکت بیمه تنظیم شده است که فرایند آن برای اجرایی سازی در حال پیاده سازی است.

پس از آن، بر همین اساس توشه تصمیم گرفت وب سایت را در مقطعی راه اندازی کند که سفارشات را با نرخ ۳۰٪ کمتر از قیمت بازار آزاد در مدت پنج هفته کاری تحویل مشتری دهد. این ساختار تاکنون بدون نقص پیش رفته است و توانستیم بیش از ۱۵۰ سفارش را با موفقیت تامین و تحویل دهیم و ۳۰ سفارش دیگر در همین بازه زمانی در حال ارسال است.

در ادامه اما با توجه به آنکه بخشی از مدل کسب و کاری توشه به بازارهای مالی و سرمایه گرده خورده است ( شیوه کاری توشه برچه اساس است؟ فایل نسخه قدیم را در این سند مطالعه کنید ) پس از بررسی های صورت گرفته متوجه شدیم که این عامل در شرایط فعلی جامعه، برای رشد توشه می تواند حاشیه ساز شود. بر همین اساس توشه تصمیم گرفت فعلا تا زمان شفاف شدن قانون در این حوزه و پیشگیری از حاشیه های احتمالی بازارهای سرمایه، مدل کسب و کاری خود را تغییر دهد و فقط از اهرم تعامل با واردکنندگان استفاده کند و همچنین توشه نیز به عنوان یک وارد کننده در چند ماهه آینده عمل کند. فرایند قانونی کسب مجوز واردات توشه از طریق کارت بازرگانی بنیانگذاران توشه در حال اقدام است.

با توجه به آنکه توشه یک کسب و کار نوپا در این حوزه است به همین خاطر نیازمند تست بازار در شرایط مختلف هستیم تا بتوانیم ساختار مناسبی از آن را در جامعه به طور قانونی معرفی کنیم که بهترین بهره وری را در جهت کارآفرینی و همچنین سرویس دهی در جامعه داشته باشیم، لازم به ذکر است توشه در نظر دارد پلن جدیدی برای جذب تامین کنندگان جدید خود در بخش محصولات ایجاد نماید که منجر به همکاری با تامین کنندگان محصول در بازار و حتی فروشندگان سنتی در بازار خواهد شد. بر این اساس اعلام میداریم تمامی سفارشات توشه با نرخ جدید بین ۱۵ الی ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار آزاد و تحویل پنج هفته کاری صورت خواهد گرفت. نرخ محصولات از این پس به علت تعامل با واردکنندگان شناور خواهد بود و بستگی به نوع محصولات فیزیکی خواهد داشت.

و همچنین اعلام میداریم تمامی سفارشاتی که تا قبل از تاریخ ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ ثبت شده است بدون هیچ تغییری و در همان زمان از قبل مشخص شده، به دست کاربران توشه خواهد رسید و جای هیچ نگرانی نیست. به جهت جلوگیری از اخلال در ثبت سفارشات جدید از این لحظه به بعد، درگاه پرداخت وب سایت تا روز شنبه مورخه ۲۸ خرداد ماه غیرفعال خواهد شد تا امکان ثبت سفارش جدید وجود نداشته باشد. امکان ثبت سفارش جدید از تاریخ ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۱ پس از اعمال تغییرات در وب سایت مهیا خواهد شد.

به عنوان نکته پایانی، نرخ ۳۰درصد کمتر از قیمت بازار آزاد تنها دو بار در سال صورت خواهد گرفت که به صورت جشنواره فروش رخ خواهد داد که منجر می‌شود تا توشه با سرمایه جذب شده، پیش خرید واردات بیشتری انجام دهد و همچنین بخشی از حاشیه سود خود را در این جشنواره ها دخیل کند که صرفا جنبه تبلیغاتی برای توشه خواهد داشت.

 

با آرزوی موفقیت و ایجاد فضای قانونمند برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی کشور

ارادتمند شما

محمدحسن محمدی

مدیریت وب سایت توشه

3.7/5 - (14 امتیاز)

برای اطلاع از تخفیف های شگفت انگیز توشه من، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

لطفاً یک مقدار از 09000000000 تا 09999999999 وارد نمایید.

نظرات (8)

مهران یاری

افرین به این ثابت قدمی و منعطف پذیریتون

رضا جوادی

ای کاش حمایتی وجود داش تا براحتی مثل قبل کار میکردین ولی دمتون گرم که همچنان ادامه میدین

سینا

30درصد تخفیف برای اجناس گرون، واسه شخصی که نمیتونه 40-50 میلیون هزینه کنه یک محصول رو بخره، به صرفه هست. ولی 15-20 درصد برای چنین شخصی خیلی تفاوتی ایجاد نمیکنه و فکر میکنم بخشی از مشتریان فعلی رو از دست بدین

692972003489

قطعا سی درصد خیلس بیتشر از پونزده بیست درصده و وسوسه خرید و منتظر موندن رو کمتر میکنه ولی باز هم بیست درصد برای یک کالای پنجاه ملیونی میشه ده ملیون کمتر و اصلا چیز کمی نیست

محمد

با سلام و وقت بخیر؛
جشنواره ها چه تایم هایی برگزار می شن ؟ تاریخ ها مشخصه ؟

147184252391

کاش حالا که تخفیف کمتر شده زمان تحویل رو هم کمتر میکردین

9130420950

سوال من این است که بعد از خرید کالا ایا ما محبور به پرداخت مالیات نخواهیم شد؟

    ادمین سایت

    مالیات از سمت توشه پرداخت خواهد شد و فعلا مالیات از مشتری دریافت نمیشود