اطلاعیه مهم در مورد سفته‌های الکترونیکی بانک آینده

026

اطلاعیه مهم در مورد سفته‌های الکترونیکی بانک آینده

با توجه به تغییرات صورتگرفته در مالکیت بخشی از بانک آینده و با توجه به استفاده فروشگاه اینترنتی توشه من از خدمات سفته الکترونیکی از درگاه این بانک، موارد زیر برای رفع نگرانی مشتریان عزیز موارد زیر را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم:

 

  • تمامی سفتهها اعم از فیزیکی یا الکترونیکی در وزارت خزانه داری کشور ثبت و تجمیع شده و بانکها صرفا بهعنوان صادرکننده سفتهها عمل میکنند.
  • امور مربوط به تعهد مالی سفتههای صادر شده، در سامانه خزانهداری کشور ضبط و ثبت شده و بانکها عملا تعهدی بابت وجوه تعهد شده ندارند و نگرانی جهت عدم اعتبار سفتههای صادر شده از سوی بانک آینده وجود ندارد.

همچنین طبق اعلام وبسایت رسمی بانک آینده، حق رای 60 درصد سهام بانک به وزارت اقتصاد و دارایی منتقل شده و این به معنای مالکیت و یا انحلال نیست.

بر اساس دادنامه مردادماه 1402 دیوان عدالت اداری صرفاً حق رای 60 درصد سهام مازاد این بانک را به وزارت امور اقتصادی و دارایی منتقل نموده است و این موضوع اصلاً بهمعنای انتقال مالکیت این بانک نمیباشد و صرفاً اقدامات قانونگذار بهمنظور جلوگیری از تسلط یک شخص حقیقی یا حقوقی بر منابع بانکی، اعمال سقف 10 درصدی بر سهام شخص واحد است و مجمع عمومی متناظر با سهام به وزارت امور اقتصادی و دارایی سپرده شده است یعنی هنگامی که مجمع عمومی تشکیل شود نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی در مجامع این بانک حضور خواهند یافت.

 

لازم بهذکر است که فروشگاه اینترنتی توشه من، با توجه به حساسیت بالای تیم حقوقی در مورد رفع نگرانی های کاربران و مشتریان عزیز، از این پس از درگاه سایر بانکها جهت صدور سفتههای الکترونیکی مورد نیاز قراردادها استفاده خواهد کرد تا اختلالی در روند ثبت سفارش وجود نداشته باشد.

 

با احترام فراوان

روابطعمومی فروشگاه اینترنتی توشه من

4.9/5 - (43 امتیاز)

برای اطلاع از تخفیف های شگفت انگیز توشه من، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

لطفاً یک مقدار از 09000000000 تا 09999999999 وارد نمایید.

نظرات (2)

علی یاری نشان

مهم اعتمادی هست که ساختین، سفته رو خیلی‌ها دادن و عمل نکردن، مرسی بازم از اطلاع رسانی. با کدوم بانک قراره سفته‌های‌ جدید رو صادر کنین؟

محمدحسین

سلام
دیگه میلی به خرید با ۱۵ درصد تخفیف نیست!