معرفی بهترین اپلیکیشن های کاربردی برای موبایل اندروید

بهترین اپلیکیشن های کاربردی برای موبایل اندروید

معرفی بهترین اپلیکیشن های کاربردی برای موبایل اندروید

امروزه گوشی‌های هوشمند، ابرکامپیوترهای جیبی محسوب می‌شوند که با داشتن باتری‌های قوی، دوربین‌های حرفه‌ای و توانایی پردازش اطلاعات سنگین، به یکی از ابزارهای کاربردی انسان مدرن بدل شده است. ولی این ابر کامپیوترهای جیبی بدون داشتن نرم‌افزار و ابزار کاربردی نمی‌توانند امور ما را آسان‌تر و سرگرم کننده‌تر کنند، پس چه کاری باید انجام داد؟ در این مقاله از وبسایت توشه ، قصد داریم تا بهترین اپلیکیشن های کاربردی برای موبایل اندروید را برای شما معرفی کنیم تا به شکل بهینه‌تری از گوشی‌های هوشمند خود بهره لازم را ببرید. با ما همراه باشید.

چرا اپلیکشن های کاربردی موبایل اهمیت دارند؟

چند سالی است که اپلیکیشن های موبایلی نقش بسزایی را در زندگی روزمره ما بازی می‌کنند. به کمک این نرم افزارها توانسته‌ایم تا در کسب و کارهای گوناگون موفق شویم و استعدادهای هنری خود را نیز شکوفا کنیم. سبک زندگی خود را بهبود بخشیده و به سلامت جسمی و روحی خود بیشتر توجه کنیم و با سرگرم شدن از زندگی خود نیز لذت بیشتری را ببریم.

از مهم ترین دورانی که اپلیکیشن‌های موبایل در آن نقش خود را به بهترین وجه ایفا کرده اند، دوران همه گیری ویروس کرونا بود که با وجود فاصله‌های اجتماعی، افراد مختلف می‌توانستند به وسیله این نرم افزارها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند؛ به شکلی که محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ها در سال ۲۰۲۰ مربوط به برنامه‌های پیام رسان‌، صوتی و تصویری بود. جالب است بدانید که امروزه و در عصر مدرن، تعداد گوشی‌های تولید شده و در حال استفاده، از تعداد کل انسان‌های روی کره زمین نیز بیشتر شده است.

اپلیکیشن ها کسب و کار

در این قسمت قصد داریم تا دو مورد از بهترین نرم افزارهای کسب و کار در سیستم عامل‌ اندروید را به شما معرفی کنیم.

نرم افزار Asana

نرم افزار Asana

Asana نرم افزاری است که به منظور مدیریت و کنترل تیم‌ها در روند پیشرفت یک پروژه، طراحی شده است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی از هریک از فعالیت‌های تیم خود مطلع شده و در چه زمانی کار خود را به پایان می‌رسانند. با وارد کردن جزییات پروژه و دسترسی به محیط، قادر خواهید بود حتی بر روی نیروهای دورکار خود نیز نظارت داشته باشید. ویژگی‌های این نرم افزار عبارتند از:

  • ۲۱ مگابایت حجم دارد
  • نیاز به اندروید ۷.۱ به بالا
  • رایگان

نرم افزار Any Desk

از جمله بهترین اپلیکیشن های کاربردی برای موبایل اندروید در زمینه مدیریت و کسب و کار به شمار می‌رود که با استفاده از آن می‌توانید لب تاب یا کامپیوتر شخصی خود را از راه دور، با گوشی خود کنترل کنید. چنین ویژگی هنگامی کارآمد است که نیاز به انجام کاری در کامپیوتر و یا لب تاب شخصی خود را داشته باشید. از جمله ویژگی‌های کلی این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • حجم ۱۶ مگابایت
  • اندروید ۴.۱ به بالا
  • رایگان

قبل از بررسی سایر اپلیکیشن‌ها، اگر قصد خرید آیفون 14 دارید می‌توانید از خدمات پیش خرید سایت توشه استفاده کنید.

اپلیکیشن های صدا و موسیقی

در این زمینه نرم افزارهای زیادی به بازار عرضه شده اند. ولی ما در ادامه دو مورد از بهترین اپلیکیشن های کاربردی برای موبایل اندروید در حوزه موسیقی و صدا را به شما معرفی خواهیم کرد.

نرم افزار Cubasis

اگر قصد داشته باشیم بهترین اپلیکیشن های کاربردی برای موبایل اندروید در این زمینه را به شما معرفی کنیم، قطعا cubasis را می‌توان سرآمد همه آن‌ها دانست. در حقیقت شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید در گوشی اندرویدی خود اقدام به ساخت، ضبط و ویرایش موسیقی کنید و از قابلیت‌های بی نظیر آن بهره‌مند شوید. ویژگی‌های آن:

  • ۱.۱ گیگابایت حجم
  • اندروید ۸ به بالا
  • قیمت ۱۴.۹۹ دلار

نرم افزار CastBox

نرم افزار CastBox

اگر شما نیز علاقه مند به گوش کردن پادکست هستید، این اپلیکیشن ممکن است به گزینه دلخواه شما تبدیل شود. از جمله بهترین اپلیکیشن های کاربردی برای موبایل اندروید در زمینه صدا و موسیقی است که به صورت رایگان عرضه می‌شود.

  • ۳۸ مگابایت حجم دارد
  • اندروید ۵ به بالا

مطلب پیشنهادی برای شما: خرید لپ تاپ ارزان

اپلیکیشن های ویرایش عکس

در بین بهترین اپلیکیشن های کاربردی برای موبایل اندروید نمی‌توان از نرم افزارهای ویرایش عکس، چشم پوشی کرد. این نرم افزارها را می‌توان از جمله کاربردی‌ترین و بهترین اپلیکیشن های کاربردی برای موبایل اندروید دانست که همواره به روزرسانی می‌شوند و امکانات پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهند.

نرم افزار Pics Art

نرم افزار picsart

Pic art در حقیقت یک ابزار حرفه ای است که برای ویرایش ویدیوها و تصاویر دلخواهتان به کار می‌رود که از فیلترهای حرفه‌ای و هوشمندی برای اینکار بهره می‌برد. استفاده از این اپلیکیشن هم برای کاربر آماتور و حرفه‌ای، بسیار رضایت بخش است.

  • حجم آن نسبت به گوشی های مختلف، متفاوت است
  • اندروید مورد نیاز آن نیز بر اساس گوشی‌های گوناگون، تفاوت دارد
  • رایگان

نرم افزار Adobe Lightroom

از بهترین اپلیکیشن های کاربردی برای موبایل اندروید در زمینه عکاسی و ادیت تصاویر است که به شما این امکان را می‌دهد تا عکس‌های خود را با بهترین کیفیت، ویرایش کنید.

  • ۲۲۵ مگابایت حجم دارد
  • اندروید ۶ به بالا
  • رایگان

**  خرید سامسونگ ارزان  **

نرم افزار Cap Cut

اپلیکیشن کپ کات را می‌توان ابزاری ایده آل برای افرادی دانست که قصد دارند ویدیوهای خود را به بهترین شکل ویرایش کنند ولی تجربه و مهارت کافی در این زمینه را ندارند. این نرم افزار قابلیت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید فایل‌های ویدیویی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ویرایش کرده و از آن خروجی بگیرید. از جمله ویژگی‌های کپ کات، عبارتند از:

  • ۹۰ مگابایت حجم دارد
  • نسخه اندروید ۵ به بالا
  • رایگان

نتیجه گیری

در این مقاله سعی نمودیم تا بهترین اپلیکیشن های کاربردی برای موبایل اندروید را به شما معرفی کنیم. در حالت کلی، اپلیکیشن‌های زیادی در زمینه‌های مختلف وجود دارند که کارایی هرچه بهتر گوشی‌های شما را افزایش می‌دهند که علاوه بر استفاده آسان، استفاده از گوشی اندرویدی شما را لذت بخش تر نیز کنند.

3.7/5 - (4 امتیاز)

برای اطلاع از تخفیف های شگفت انگیز توشه من، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

لطفاً یک مقدار از 09000000000 تا 09999999999 وارد نمایید.

نظرات (2)

زهرا

سلام تشکر از معرفی خوبتون
من از اینشات هم استفاده می کنم اپلیکیشن خوبیه

    9021192102

    سلام مرسی از معرفی اپلیکشن
    بله اینشات هم در کنار cap cut گزینه خوبیه برای ادیت ویدیو