05

با توجه به محدودیتهای قانونی، مدل کاری توشه تغییر کرده است که برای مطالعه مدل جدید کاری توشه به لینک زیر مراجعه کنید.

شیوه کاری توشه چیست؟

– تا حالا شده برای خرید یک محصول پس انداز کنی ولی هر بار که قدرت خریدت به اون محصول نزدیک میشه، بنا به دلایلی مثل تورم اقتصادی و افزایش مجدد قیمت محصول، نتونی اون محصول رو بخری؟

 

– تا حالا شده برای خرید یک محصول دلت نیاد به اون میزان که قیمتش در بازار آزاد ثبت شده، مبلغی پرداخت کنی؟

توشه میتونه راه حلی برای دو مشکل بالا باشه، با استفاده از خدمات توشه شما می توانید محصولات دلخواه خود را با قیمت کمتر اما در بازه زمانی بیشتر تحویل بگیرید.

شاید براتون سوالات زیر بوجود بیاد:

۱- الباقی قیمت محصول به چه صورتی پراخت می شود؟

پاسخ: توشه با مبلغی که از شما دریافت می کند به واسطه همکاری با واردکنندگان و پخش کننده های قانونی کشور اقدام به تهیه محصولات فیزیکی با نرخ کمتر از بازار آزاد میکند که این امر موجب میشود تا حد چشمگیری قیمت خرید محصول برای توشه کاهش پیدا کند اما این همه ماجرا نیست، توشه به جهت اینکه بتواند بخش دیگری از مبلغ محصول را تامین کند، نزدیک به ۳۰ درصد از مبلغی که از کاربر دریافت میکند را در بازارهای مالی نظیر بورس اوراق بهادار، طلا، بورس کالا و میزان اندکی از سرمایه در بازار ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاری میشود تا بتواند سود مناسبی کسب کند .البته این نوع سرمایه گذاری با رعایت اصول مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک رخ خواهد داد تا از این طریق الباقی مبلغ تامین سرمایه برای تهیه محصول از واردکننده یا پخش کننده عمده جمع آوری شود.

۲- به جهت اینکه هزینه کمتری پرداخت می شود، آیا روی کیفیت محصول تاثیر گذار است؟

پاسخ: محصولات همان مشخصاتی را خواهند داشت که کاربر به توشه سفارش میدهد. با توجه به آنکه توشه سعی می کند الباقی مبلغ محصول را از شیوه مطرح شده در پاسخ به سوال یک بدست آورد با این وجود توشه تضمین میکند محصول درخواستی کاربر از کیفیت مرغوبی برخوردار باشد و مطابق درخواست کاربر باشد.

۳- مدل درآمدی توشه کجاست؟ توشه از چه طریقی کسب درآمد می کند؟

پاسخ: در صورت مطالعه پاسخ سوال، توشه نزدیک به ۳۰ درصد از مبلغی که از شما دریافت میکند را در بازارهای مالی نظیر بورس اوراق بهادار، بورس کالا، طلا و بخش اندکی از آن در بازار ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاری میکند تا بخش دیگری از مبلغ محصول را بتواند تامین کند، کارمزد توشه دقیقا در همین قسمت قرار میگیرد، مبلغ مازادی که برای تامین سرمایه در جهت خرید محصول بدست می آید، به عنوان سود توشه درنظر گرفته میشود.

۴- چنانچه قیمت محصول در ۵ هفته کاری افزایش پیدا کند، تکلیف چیست؟

پاسخ: افزایش قیمت گاهی از سمت واردکننده لحاظ نمیشود و محصولات موجود در بازار از سمت فروشندگان دستخوش تغییر خواهد شد. معیار ارزیابی ما قیمت وارد کننده و پخش کننده است و چنانچه قیمت واردکننده بخاطر نوسانات ارز و هزینه های مازاد گمرک افزایش پیدا کند، توشه به میزان مشخصی میزان درصد برداشت از مبلغ واریزی کاربر را افزایش می دهد (تا حداکثر ۳۵ الی ۴۰ درصد) در بازارهای مالی که در بالا اشاره شده است سرمایه گذاری کند. در این حالت سفارش دهنده دچار ضرر نشده و محصول درخواستی کاربر در موعد مقرر شده تحویل کاربر داده خواهد شد.

طبق شرایط بالا توشه صرفا در جهت حمایت از مصرف کننده و ایجاد یک چرخه مالی در بازار راه اندازی شده است که منفعت آن به تمامی زوایای این بازار خواهد رسید حتی فروشندگان سنتی! و قرار است این روش تامین سرمایه با استفاده از شیوه های نوین حوزه فناوریهای مالی ( فینتک ) توسعه پیدا کند که بتواند غیر از محصولات دیجیتال، در سایر حوزه‌ها نیز فعالیت خود را ادامه دهد و به همین منظور توشه قرار نیست به بازار سنتی آسیب بزند. ما برای جلوگیری از برهم زدن نظم بازار، روشهایی در نظر گرفتیم که هر سفارش دهنده باید از فیلتر خرید توشه عبور کند تا بتواند سفارشات خود را ثبت و نهایی سازد.

 

 

با توجه به محدودیتهای قانونی، مدل کاری توشه تغییر کرده است که برای مطالعه مدل جدید کاری توشه به لینک زیر مراجعه کنید.

شیوه کاری توشه چیست؟