دومین بیانیه رسمی توشه‌من

IMG 20240328 115924 590

دومین بیانیه رسمی توشه‌من

به احترام مشتریان همیشگی و با عنایت به صحبت‌ها و توضیحات ارائه شده توسط مدیر عامل شرکت پردازش تجارت الکترونیک توشه در پخش زنده اینستاگرامی، در تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲، که در ادامه مجددا به بخشی از آن خواهیم پرداخت؛ به اطلاع کلیه‌ی همراهان گرامی توشه‌من می‌رسانیم که هیچ سفارش پیش فروش جدیدی، چه از طریق وبسایت و چه از طریق سایر کانال‌های فروش، ثبت نخواهیم کرد.

این تصمیم با توجه به تاخیرهای پیش آمده در تامین کالاهای تحویل اسفند ماه و به احترام مشتریان عزیزی که با صبوری، در کنار ما هستند، اخذ شده است.

با توجه به اینکه ما از اسفند 1400 فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم؛ تا این لحظه، بیش از ۱۳هزار کالا در فروشگاه اینترنتی توشه من به مشتریان تحویل داده شده است. تمامی سفارشات تا قبل از بهمن 1402 به موقع و حتی زودتر از موعد به دست مشتریان رسیده است. لازم به ذکر است که در حال حاضر، بیش از ۹۰% کالاهای بهمن و بخشی از محصولات اسفند ماه، تحویل مشتریان شده است.

همانطور که در گفتگوی زنده، توسط مدیریت مجموعه مطرح شد، بخشی از این تاخیر حاصل مشکلات خاص مربوط به این بازه زمانی است. بازه زمانی‌ای که از پایان سال میلادی تا پایان سال خورشیدی وجود دارد، سه ماهی بسیار حساس است که مراودات مالی را دشوار میکند و معمولا با نوسان ارزی همراه است. سال گذشته توانستیم با هوشیاری، این برهه زمانی را مدیریت کنیم و تمامی کالاها را سر وقت به دست مشتریان برسانیم چرا که این موضوع، یک مسئله درون سازمانی و قابل پیش بینی برای ما بود.

اما متاسفانه در زمستان ۱۴۰۲، حاشیه‌های یک کسب و کار مشابه، منجر به اتفاقاتی از سوی نهادهای نظارتی شد که غیر قابل اجتناب و به صورت موقت جهت صورت گرفتن بررسی‌های لازم انجام شده است. این موضوع متاسفانه باعث تاخیر در ارسال کالاها شد و ما را بیش از هرچیزی درگیر مشکلات برون سازمانی کرد. 

واضح است که این توقف کامل در ثبت سفارشات جدید، به معنی پایان فعالیت ما نیست و با وجود تمام این اتفاقات و دغدغه‌های مازاد ایجاد شده که باعث طولانی‌تر شدن روند کاری و عدم تمرکز ما شده است، ما به صورت شبانه روزی و خستگی ناپذیر در تلاش برای رفع مشکلات هستیم، پا پس نکشیده‌ایم و به تمامی تعهدات خود پایبند مانده و پاسخگو‌ی نگرانی‌های شما هستیم.

امید است که با پایان تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳، حل مسائل پیش آمده، پیگیری‌های اداری، و نتیجتا روند تحویل کالا به مشتریان گرامی در فروشگاه اینترنتی توشه‌من، تسریع شود.

 

روابط عمومی فروشگاه اینترنتی توشه من 

 

4.7/5 - (3 امتیاز)

برای اطلاع از تخفیف های شگفت انگیز توشه من، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

لطفاً یک مقدار از 09000000000 تا 09999999999 وارد نمایید.

نظرات (6)

نمک نشناس نباشیم

منتظر روسیاهی یه سری از افراد هستم ،، قطعا بعد از تحویل کالا هایم برنامه ویژه ای برایشان دارم
قطعا به تفکرات قوی مدیریت محترم و سایر کارکنان محترم توشه من اعتماد داشتم دارم و خواهم داشت
منتظر روزهای خیلی خیلی خوب هستم
ولی ای کاش روسیاهی همراه با لیست سیاه باشد و آن افراد دیگر مشمول جشنواره ها نشوند
با تشکر از توشه

9121005219

سلام
عالی هستین

9159225226

با سلام و احترام.
در این اوضاع نابسامان اقتصادی فعالیت شرکت‌های با این خلوص و حسن‌نیت بسیار انگشت شمار است.ممنون که با تمامی دشواری‌ها به فعالیت‌هایتان ادامه می‌دهید.

9168126119

با سلام
بر خود واجب دانستم که از تامین کالاهای مورد نیاز مردم زیر قیمت بازار از زحمات شما و همکاران محترم تشکر کنم.
چقدر تواین شرایط اقتصادی خرید موبایل برام سخت بود خدا خیرتون بده و بازم تشکر میکنم .
موفق و موید باشید

9192771806

امیدوارم که حسن نیت شما در گفتار با تحویل کالاها در کردار هم ثابت شود
و دوباره اعتمادی که از قبل داشتیم را به دیگران نیز انتقال دهیم

حمید

سلام و ادب ..من از مشتری های توشه هستم ..و خیلی هم راضی هستم …ان شا.. مشکلات پیش آمده هم‌تمام میشه …و دوباره سفارش کالا رو شروع کنید ..‌باز هم تشکر از شما