دیدن پیام های حذف شده واتساپ

دیدن پیام‌های حذف شده واتساپ در اندروید

دیدن پیام های حذف شده واتساپ

خواندن و یا دیدن پیام‌ های حذف شده واتساپ، برخی اوقات می‌تواند مشکلات بسیاری حل کند. البته به شرطی که بتوانیم آن‌ها را بازیابی کرده و به آن‌ها دسترسی پیدا کنیم. روش دیدن پیام های حذف شده واتساپ امر پیچیده‌ای نیست ولی برای بازیابی این پیام‌ها، غیر از پیام‌های پشتیبان گیری شده، نیاز به نصب نمودن نرم افزارهای جانبی دیگری داریم.

در این صورت اگر مخاطب مورد نظر، پیام‌های ارسالی خود را پاک کند، باز هم می‌توانیم این پیام‌ها را مشاهده کنیم.

در نسخه‌های جدیدتر نرم افزار واتساپ و تغییراتی که در آن اعمال شده، راهکارهای گوناگونی به این منظور ارائه شده است که در این مقاله از وبسایت توشه قصد داریم تا این روش‌ها را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

نرم افزار دیدن پیام های حذف شده واتساپ

اگر شما نیز از نرم افزار واتساپ به عنوان نرم افزار اصلی پیام رسان خود استفاده می‌کنید و خواندن و بازیابی اطلاعات آن برای شما اهمیت دارد، پس باید همیشه از این اطلاعات بکاپ گیری کنید. ای کار برای این منظور است تا در مواقع لازم به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. 

گاهی اوقات امکان دارد تا شما به طور عمدی یا تصادفی این پیام‌ها را از پیام رسان خود پاک کنید و بعدها به آن نیاز پیدا کنید. شما با استفاده از نرم افزارهای عنوان شده در زیر می‌توانید از قابلیت‌های گوناگونی بهره‌مند شوید.

مطلب پیشنهادی: خرید گوشی موبایل

پ1

  • Notisave
  • Notification History Log
  • WAMR
  • Auto RDM

این‌ها از جمله نرم افزارهایی هستند که کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند به راحتی به دیدن پیام‌ های حذف شده واتساپ خود بپردازند. در ادامه این مطلب بیشتر با قابلیت‌های این نرم افزارها آشنا خواهیم شد. 

** خرید سامسونگ ارزان **

نرم افزار Notisave

این نرم افزار بیشتر برای دیدن پیام‌ های حذف شده واتساپ، در گوشی‌های آیفون کاربرد دارد. به منظور بازگردانی این پیام‌ها، نخست آن را دانلود کرده و پس از آن مراحل زیر را طی کنید:

  1. برنامه را باز کرده و سپس گزینه Allow را انتخاب کنید.
  2. به نرم افزار اجازه دهید تا به پیام‌های شما دسترسی پیدا کند.
  3. در این بخش از دیدن پیام‌ های حذف شده واتساپ، بایستی گزینه واتساپ را فعال کنید. بعد از اینکار شما می‌توانید پیام‌های حذف شده را مشاهده کنید.

البته به این نکته توجه داشته باشید که شما بعد از نصب این برنامه قادر خواهید بود تا به دیدن پیام‌ های حذف شده واتساپ بپردازید و چت‌های قبل از نصب را نمی‌توانید بازگردانی کنید.

نرم افزار Notification History Log

یک برنامه فوق العاده برای ذخیره سازی پیام‌ها و همچنین دسترسی کلی به تاریخچه تمام چت‌ها می‌باشد. اگر شما پیامی را حذف کنید، قادر هستید تا با بهره گیری از سوابق Notification ها، پیام‌های خود را بازگردانی کنید.

ذخیره نمودن چت‌ها به صورت نامحدود بوده و در حالت پیشرفته آن نیز می‌توانید با ایجاد یک لیست سیاه، برنامه‌های خاصی را در حالت جست‌وجوی حرفه‌ای قرار دهید.

** خرید آیفون ارزان **

دیدن پیام‌های حذف شده واتساپ در آیفون

برنامه WAMR

اگر با پیام رسان واتساپ خیلی سروکار دارید پس در این صورت نرم افزار WAMR نیز گزینه مناسبی برای شماست. شما اگر پیامی را به شکل تصادفی یا عمدی حذف کنید، می‌توانید به راحتی با استفاده از این نرم افزار آن را بازگردانی کنید و از محتوای آن با خبر شوید.

برنامه Auto RM

با اینکه این نرم افزار از ظاهری بسیار ساده برخوردار است، اما امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر ویژگی دیدن پیام‌ های حذف شده واتساپ، دارای قابلیت‌های دیگری نظیر، ذخیره status و استوری‌های مخاطبان نیز هست.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این نرم افزار می‌توان به رابط کاربری آسان، ذخیره سازی آسان استوری‌ها و نبود باگ‌های مخرب اشاره کرد.

بهترین برنامه ریکاوری پیام های حذف شده

از بهترین برنامه ریکاوری پیام های حذف شده واتساپ میتوان به برنامه WAMR اشاره داشت. برخی افراد که پیام های خود را در واتساپ به صورت سهوی یا عمدی حذف میکنند و قصد بازیابی تمامی پیام های خود را دارند، میتوانند از این برنامه استفاده کنند. عملکرد این برنامه به این صورت است که پس از نصب آن، هنگام حذف یک پیام در واتساپ یک اعلان یا نوتیفیکشن برای شما ارسال میشود که به آسانی میتوانید آن پیام را مشاهده کنید.

این برنامه به منظور رفع نگرانی مشترک میان کاربران واتساپ طراحی شده است که هنگام حذف تصادفی پیام های مهم میتواند بسیار کاربردی باشد. این برنامه با استفاده از الگوریتم های پیشرفته بازیابی اطلاعات، میتواند پیام های متنی، فایل های رسانه ای مثل عکس و ویدیو و حتی به روزرسانی های وضعیتی که قبلا حذف شده اند را بازیابی کند.

 

از مبادلات احساسی گرفته تا بحث‌های تجاری مهم، WAMR به کاربران این امکان را می‌دهد تا کنترل مکالمات دیجیتالی خود را دوباره به دست آورند، آرامش خاطر را فراهم می‌کند و اطمینان می‌دهد که هیچ پیام مهمی برای همیشه از دست نخواهد رفت.

دانلود برنامه ریکاوری پیام های حذف شده

این اپلیکیشن به صورت رایگان هم از کافه بازار و هم گوگل پلی در دسترس است و به راحتی میتوانید با استفاده از لینک های زیر، اقدام به نصب این برنامه کنید تا به خود این اطمینان را دهید که هیچوقت پیام مهمی را از دست نخواهید داد.

دانلود برنامه WAMR از کافه بازار

دانلود برنامه WAMR از گوگل پلی

استفاده از اطلاعات بکاپ

این روش، از جمله روش‌های معمول برای دیدن پیام‌ های حذف شده واتساپ است. اگر شما یکی از چت‌های خود را به صورت تصادفی حذف کنید، قادر هستید تا با کمک گرفتن از نسخه پشتیبان، پیام‌های حذف شده خود را به راحتی بازیابی کنید.

همچنین شما می‌توانید به شکل روزانه، هفتگی، ماهانه، از اطلاعات خود پشتیبان گیری انجام دهید. 

  1. برای این کار ابتدا نرم افزار واتساپ را حذف کرده و دوباره آن را نصب کنید.
  2. هنگام طی کردن پروسه نصب کردن، بعد از موافقت نمودن با ضوابط و شرایط و وارد نمودن شماره تلفن و غیره، گزینه‌ای برای بازیابی برای شما نمایش داده می‌شود.
  3. در این قسمت بر روی گزینه Restore کلیک کرده و بگذارید سیستم چت‌های شما را بازیابی کند.

دیدن پیام‌های حذف شده واتساپ در گوشی سامسونگ

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین روش‌ها، برای دیدن پیام‌ های حذف شده واتساپ را به شما معرفی کنیم. معمولا اکثر کاربران از روش‌های شناخته شده‌ای مانند بکاپ گیری از خود نرم افزار اقدام به اینکار می‌کنند که البته گاهی اوقات با محدودیت‌هایی نیز مواجه می‌شوند.

ولی شما با استفاده از امکانات این اپلیکیشن‌ها می‌توانید به راحتی پیام‌هایی که به طور عمدی یا غیرعمدی حذف کرده‌اید را بازیابی کنید.

مطلب مرتبط: بهترین برنامه ادیت عکس

این نکته را نیز به یاد داشته باشید که، از هر نرم افزاری برای اینکار استفاده نکرده و سعی کنید از برنامه‌هایی کمک بگیرید که دارای اعتبار باشند. شما این اعتبار را می‌توانید از تعداد دفعاتی که در پلتفرم‌هایی مانند گوگل پلی دانلود شده‌اند، مشاهده کنید. همچنین قبل از استفاده توصیه می‌شود، امتیاز و نظرات کاربران را نیز درباره اپلیکیشن مورد نظر را مطالعه کنید.

سوالات متداول

چطور پیام های حذف شده واتس آپ را ببینیم؟

برای این کار احتیاج به نصب اپلیکیشن جانبی دارید. در این مقاله تعدادی از آن ها را معرفی کردیم

آیا خواندن پیام های حذف شده واتس آپ بدون نصب اپلیکیشن ممکن است؟

تا امروز روش موثری برای این کار ارائه داده شده و وجود ندارد و خواندن پیام ها احتیاج به یک اپلیکیشن ثانویه است

چگونه پیام های حذف شده واتساپ را  در آیفون بخوانیم؟

شما علاوه بر برنامه های معرفی شده در این مطلب، میتوانید با متصل کردن واتساپ به iCloud آیفون خود، از قسمت Restore Chat History تمام پیام های حذف شده واتساپ را بازیابی کنید.

چگونه پیام های حذف شده واتساپ را در سامسونگ برگردانیم؟

در گوشی های سامسونگ میتوانید پس از اینکه در واتساپ از قسمت تنظیمات گزینه Chat Backup را انتخاب کردید، به بخش فایل های گوشی خود رفته و از طریق پوشه دیتابیس های واتساپ، به آخرین بک آپ از چت های خود دسترسی داشته باشید.

ساده ترین روش خواندن پیام های حذف شده واتساپ؟

اگر دنبال ساده ترین راهکار برای مشاهده پیام های پاک شده واتساپ هستید، توصیه ما به شما برنامه WAMR است که به راحتی میتوانید آن را از کافه بازار یا گوگل پلی به صورت رایگان دریافت کنید.

4.3/5 - (7 امتیاز)

برای اطلاع از تخفیف های شگفت انگیز توشه من، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

لطفاً یک مقدار از 09000000000 تا 09999999999 وارد نمایید.