دلیل زود شارژ خالی کردن گوشی a52 چیست؟ +(راه حل)

زود شارژ خالی کردن گوشی a52

دلیل زود شارژ خالی کردن گوشی a52 چیست؟ +(راه حل)

دلیل زود شارژ خالی کردن گوشی a52 یکی از مشکلات رایجی است که در این مدل از گوشی‌های سامسونگ وجود دارد. بر خلاف باور بسیاری از مردم، راه حل رفع مشکل زود شارژ خالی کردن گوشی a52 ، تعویض باتری نیست؛ بلکه این روش زمانی مناسب است که، باتری گوشی شما بنا به هر دلیلی معیوب شده باشد. در حالی که خالی شدن زود هنگام باتری می‌تواند دلایل بسیاری داشته باشد.

با توجه به درخواست‌های مکرر شما کاربران گرامی مبنی بر خالی شدن زود هنگام این گوشی، ما تصمیم گرفتیم تا امروز به بررسی علل این مشکل بپردازیم. با توشه همراه ما باشید.

سرعت شارژ گوشی a52

سازندگان سامسونگ، از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری در گوشی گلکسی a52 استفاده کرده‌اند. ظرفیت نگهداری باتری این گوشی در مقایسه با سایر محصولات میان رده موجود در بازار، متوسط به شمار می‌رود. در نتایج تست وبسایت GSMArena، این گوشی نمره ۱۱۹ را دریافت کرده است که امتیاز قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

این گوشی قادر بود تا در تست تماس‌های 3G، بیش از ۳۲ ساعت دوام بیاورد و شما را تا ۱۳ ساعت در وبگردی نیز همراهی کند. همچنین شما می‌توانید با یکبار شارژ، به ۱۹ ساعت تماشای ویدیو بپردازید.

گوشی گلکسی a52، از شارژ سریع ۲۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند ولی سامسونگ یک شارژر ۱۵ را درون جعبه قرارداده است. اگر قصد داشته باشید تا گوشی خود را با سرعت بهینه‌تری شارژکنید، باید هزینه‌ای جداگانه‌ برای آن پرداخت کنید.

دلیل زود شارژ خالی کردن گوشی a52

همانطور که اطلاع دارید، باتری‌های گوشی دارای ظرفیت‌های متنوعی هستند. طبیعی است که شما برای مدتی از باتری یک گوشی استفاده می‌کنید، سلامت آن نیز کاهش می‌یابد. روش صحیح شارژ نمودن گوشی‌ها نیز از جمله مواردی است که باید به آن توجه داشت. شما می‌توانید با در نظر گرفتن نحوه صحیح شارژ گوشی خود، به میزان قابل توجهی عمر باتری خود را افزایش دهید.

در ادامه قصد داریم، عواملی که در زود شارژ خالی کردن گوشی a52 تاثیر دارند را برای شما عزیزان توضیح دهیم. شما قادر هستید تا با رعایت نمودن هر یک از این موارد، عمر و سلامت باتری را افزایش دهید.

دلیل زود شارژ خالی کردن گوشی a52

روشنایی بسیار زیاد صفحه نمایش

از دلایل مهم زود شارژ خالی کردن گوشی a52 می‌توان به روشنایی بسیار زیاد صفحات نمایش اشاره کرد. بهتر است تا روشنایی صفحه نمایش را در حالت خودکار قرار دهید تا مقدار نور، بر اساس روشنایی محیط تنظیم شود.

اعلان ها در گوشی سامسونگ

نوتیفیکیشن‌ها یا اعلان‌ها دشمن باتری گوشی شما به حساب می‌آیند. توصیه ما این است تا اعلان‌های اپلیکیشن‌های مهم را فعال و باقی را در حالت غیرفعال بگذارید.

اعلان ها در گوشی سامسونگ

برای خرید گوشی سامسونگ با بهترین قیمت بازار روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید سامسونگ ارزان

اپلیکیشن ها در پس زمینه

از بخش تنظیمات گوشی می‌توانید میزان مصرف باتری هرکدام از اپلیکیشن‌ها را مشاهده کنید. اگر در این لیست به نرم افزاری برخوردید که بیشترین مصرف باتری را به خود اختصاص داده است، این امکان وجود دارد که این برنامه در پس زمینه دائما در حال به روزرسانی خود است. یکی از مهم‌ترین دلایل زود شارژ خالی کردن گوشی a52  برنامه‌های پس زمینه است. در نتیجه می‌توانید حالت فعالیت پس زمینه آن‌ها را غیر فعال نمایید.

جستجو برای یافتن شبکه wifi

با اینکه استفاده از وای فای در مقابل اینترنت گوشی، هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد؛ اما مصرف باتری را نیز تا حد زیادی افزایش می‌دهد. بنابراین زمانی که به شبکه وای فای احتیاجی ندارید بهتر است تا گزینه اتصال به wifi را خاموش کنید.

استفاده زیاد از اپلیکیشن های خاص

از علل زود شارژ خالی کردن گوشی a52 می‌توان به استفاده از نرم افزارهای خاصی مانند پخش موسیقی و ویدیو، GPS، بازی‌های گرافیکی و دوربین اشاره کرد. این فعالیت‌ها در زود شارژ خالی کردن گوشی a52 نقش موثری دارند.

** خرید گوشی موبایل با بهترین قیمت **

راه حل جلوگیری از زود شارژ خالی کردن گوشی a52

شما می‌توانید با بهره‌گیری از راهکارهای زیر از زود شارژ خالی کردن گوشی a52 تا حد زیادی جلوگیری کنید.

خاموش نمودن قابلیت همیشه روشن

خاموش کردن این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا از روشن نمودن غیرضروری صفحه نمایش به هنگام دریافت اعلان‌ها جلوگیری کند. این گزینه در حالت متوسط، ۱ درصد از باتری شما را در هر ساعت نجات خواهد داد.

حالت تاریک

برای جلوگیری از زود شارژ خالی کردن گوشی a52 می‌توانید از قابلیت dark mode استفاده کنید تا پیکسل‌های غیر ضروری به حالت خاموش در بیایند. پیشنهاد ما استفاده از این روش در طول شب یا مواقعی است که قصد دارید باتری خود را حفظ کنید، است.

حالت تاریک

حالت power mode

اگر به بخش battery در تنظیمات گوشی مراجعه کنید، با این گزینه مواجه خواهید شد. این ویژگی قابلیت‌های گوناگونی را به شما می‌دهد تا عملکرد باتی را بر مبنای نیاز خود تنظیم نمایید.

از دیگر روش‌های موثر در کاهش مصرف باتری گوشی نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Adaptive brightness
  • Adaptive power saving
  • خاموش کردن fast charge

در ادامه بخوانید: مقایسه a53 با a52

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی نمودیم تا علل و راهکارهای جلوگیری از زود شارژ خالی کردن گوشی a52 را برای شما تشریح کنیم. همانطور که هر گوشی موبایل از ویژگی‌های به خصوص خود برخوردار است، ولی روش‌های عنوان شده را می‌توان در اکثر محصولات موجود در بازار پیاده سازی کرد تا بتوانید به شکل بهینه از باتری موبایل خود استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

برای اطلاع از تخفیف های شگفت انگیز توشه من، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

لطفاً یک مقدار از 09000000000 تا 09999999999 وارد نمایید.