تماس با ما

در این بخش، آدرس های ما به همراه راه های ارتباطی مورد نیاز قرار داده شده است تا شما بتوانید به راحتی با ما تماس بر قرار کنید.

تماس با ما

معرفی فروشگاه اینترنتی توشه من

مسیر ما، از اسفند ماه سال 1400 آغاز شد. ما به صورت غیررسمی، با اسم “توشه” و صرفا از طریق اینستاگرام، شروع به فروش تعدادی کالاهای دیجیتال محدود، با روال کاری خاص خود، کردیم. روالی که به معنای “ارائه تخفیف در ازای تحویل مدت‌دار” بود. توی این مدت کوتاه، ما بدون مجوز رسمی و به عنوان یک کسب و کار خانگی، فعالیت داشتیم و البته تجارب زیادی در این راه به دست آوردیم. بعد از مواجه شدن با استقبالی که حقیقتا فرای انتظار ما بود؛ به سراغ ثبت رسمی برند توشه رفتیم. موفق شدیم که فعالیت رسمی سایت را با عنوان “فروشگاه اینترنتی توشه”، از اردیبهشت 1401 شروع کنیم.

اگر از همراهان قدیمی ما باشید، احتمالا ما را با این لوگوی بنفش رنگ به یاد دارید. اولین مجوزی که دریافت کردیم، مجوز عمده فروشی از اتاق اصناف استان خراسان شمالی بود. شعبه بجنورد به عنوان اولین دفتر حضوری ما با 4 نفر پرسنل، در شهریور 1401 افتتاح شد. در مهر ماه 1401، شرکت پردازش تجارت الکترونیک توشه با شناسه ملی  ۱۴۰۱۱۵۸۳۴۷۸ در سازمان ثبت اسناد کشور، به ثبت رسید. کمی بعد، شعبه مشهد به عنوان انبار محصولات فعالیت خودش را آغاز کرد و در نهایت با بازگشایی سومین شعبه، در شهر شیراز، به استقبال حضوری از مشتریان گرامی پرداختیم.

خرداد ماه 1402 با اضافه کردن “لوازم خانگی” به دسته‌بندی محصولات، وارد دنیای جدیدی شدیم و پس از گذشت بیش از یک سال فعالیت رسمی، در تابستان 1402، به فکر یک انقلاب افتادیم. بررسی‌های زیادی پیرامون هویت برند توشه در نگاه شما مشتریان گرامی داشتیم تا در نهایت، شهریور ماه 1402 با یک جشنواره تخفیفی، نو شدنمان را جشن گرفتیم، و با نام “توشه من” و یک لوگوی آبی رنگ مینیمال، به بلوغ رسیدیم.

خلاصه فعالیت های توشه من

0
ماه‌های فعالیت
0
تعداد شعب
0
سفارشات تحویل داده شده

تلفن تماس پشتیبانی

۲۸۴۲۲۷۴۱ – ۰۲۱

021-91035671

(پاسخگویی همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۸ الی ۱۵)

آدرس دفتر مرکزی: استان خراسان شمالی، بجنورد، خیابان طالقانی، نبش تقاطع بسیج، جنب چرم سورتمه، پلاک ۱۰۳۳، طبقه چهارم


آدرس شعبه شیراز: استان فارس شهر شیراز خیابان قدوسی غربی مابین کوچه ی ۱۴ و ۱۶ ساختمان متال (اتوتینا)، طبقه ی چهارم


آدرس شعبه مشهد: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان جانباز، ساختمان اداری پاژ ۲، طبقه هفتم

برای تماس با فروشگاه از راه زیر اقدام نمایید :

با شماره های   ۰۲۱۲۸۴۲۲۷۴۱  —    02191035671 در روزهای کاری از ساعت ۸ الی ۱۵ در تماس باشید. 

توجه: لازم به ذکر است پاسخگویی تلفنی همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۸ الی ۱۵ میسر خواهد بود