پنجمین بیانیه رسمی توشه‌من

mytosheh 1

پنجمین بیانیه رسمی توشه‌من

احتراما به استحضار مشتریان صبور و وفادار فروشگاه اینترنتی توشه من می رسانیم باتوجه به آنکه بخش عظیمی از مسیر پرچالش در جهت رفع موانع در تسویه حساب بدهی‌های مالی شرکت پردازش تجارت الکترونیک توشه با موفقیت قابل قبولی همراه بوده است، در همین خصوص بنابر عوامل موثر، وابسته و بیرونی از سازمان، طبق آخرین برنامه ریزی صورت گرفته و همچنین با توجه به سیر فرآیند لازم الاجرا، پیش بینی میشود تا از هفته انتهایی شهریور ماه ۱۴۰۳ نسبت به اطلاع رسانی جامع تری در خصوص ادامه فرایند اقدام کنیم. لازم به ذکر است که این زمانبندی به صورت حدودی مبتنی بر شرایط فعلی در نظر گرفته شده است که هر نوع اقدامات حقوقی یا غیرحقوقی که وابسته به این فرایند باشد میتواند در شرایط زمانبندی تاثیر گذار باشد. پس از انتشار اطلاعیه بعدی در صورت پایداری ۱۰۰ درصدی، شرایط ایفای تعهدات بر اساس اولویت در زمانبندی صورت خواهد پذیرفت و نحوه آن برای مشتریان از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است پس از اعلام رسمی شرایط ایفای تعهدات و یا تسویه حساب ، آن دست از افرادی که اقدام به شکایت حقوقی یا کیفری نکرده‌اند از طریق کارگروه حقوقی و حسابداری شرکت، مراحل تسویه حساب صورت خواهد پذیرفت و برای افرادی که اقدام به ثبت شکایت حقوقی یا کیفری نموده اند مبتنی بر زمانبندی و شرایط روال قانونی ، حقوقی و عنداللزوم با هماهنگی مقام محترم قضایی صورت خواهد پذیرفت.

مجددا لازم میدانیم از حمایت حداکثری مشتریان شرکت پردازش تجارت الکترونیک توشه ( فروشگاه اینترنتی توشه من ) که در جهت همگام شدن در این مسیر پرچالش همراه با شرکت قدم برداشتند و خود را در یک موقعیت تماما مشترک قرارداده اند، صمیمانه تشکر و قدردانی را داشته باشیم و همچنین از چنین رخدادی که منجر به ایجاد برهم زدن برنامه های مالی همراهان این شرکت شده است، در کمال احترام پوزش می طلبیم و همچنان خود را متعهد به ایفای کامل تعهدات میدانیم.

در پایان لازم است اشاره کنیم تلاش این مجموعه بر این بوده است که تمامی قدم های برداشته شده در جهت رفع موانع خارجی را حد الامکان با نظارت مقام محترم قضایی و عوامل محترم انتظامی معمول داشته و تمامی اقدامات و اسناد قابل ارايه با رعایت محرمانگی و اسرار تجاری به صورت مداوم به اطلاع نهادهای مربوطه تا این لحظه قرار گرفته است.

با تشکر

روابط عمومی فروشگاه اینترنتی توشه من

امتیاز بدهید

برای اطلاع از تخفیف های شگفت انگیز توشه من، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

لطفاً یک مقدار از 09000000000 تا 09999999999 وارد نمایید.