سومین بیانیه رسمی توشه‌من

04162

سومین بیانیه رسمی توشه‌من

در ابتدا لازم است تشکر و قدردانی داشته باشیم از شما مشتریان گرانقدر و صبور فروشگاه اینترنتی توشه من و همچنین پوزش می‌طلبیم بابت تاخیرهای پیش آماده، در همین خصوص احتراما به استحضار می‌رسانیم که با توجه به اینکه پیش تر اعلام نموده بودیم که از نیمه دوم فرودین ماه ۱۴۰۳ به بعد در تحویل کالاها روند پرسرعتی خواهیم داشت اما همچنان با توجه مشکلات درون و برون سازمانی درگیر معضلات سابق هستیم که باعث شده است همچنان روند تحویل کالاها به کندی سپری شود. با وجود اینکه در چند روز اخیر اتفاقات ناگواری در کشور رخ داده است، مشکلات جدیدی بر ما تحمیل نشده است و ما همچنان درگیر معضلات سابق هستیم .

متاسفانه جدیدا نیز باخبر شدیم، اخبار ضد و نقیضی در حال جابجایی است که در ابتدا خواهشمندیم اخبار شرکت را فقط از طریق بخش پشتیبانی و همچنین بیانیه های وب سایت دنبال کنید.

و همچنین متوجه شدیم در برخی از و وب سایت ها اخباری مبنی بر کلاهبرداری شرکت پردازش تجارت الکترونیک توشه منتشر شده است که لازم دانستیم نسبت به این موضوع واکنش خود را نشان دهیم که در صورت لزوم فرایند قانونی آن نیاز انجام خواهد شد و شرکت این حق را بر خود میداند که نسبت به انتشار اخبار مبنی بر کلاهبرداری اعاده حیثیت کند.

واکنش مقام های قضایی و انتظامی در خصوص تاخیر در عملکرد قراردادهای فروشگاه اینترنتی توشه من را تحسین میکنیم و انتظاری جز انجام وظایف از آنها را نداریم اما باوجود مشکلات عدیده ای که رخ داده است که ارگان هایی نظیر امنیت اقتصادی و آگاهی در جریان موضوع هستند، تاکنون فروشگاه اینترنتی توشه من حسن نیت خود را مبنی بر فعالیت مداوم هرچند کند با وجود چالش‌های برون سازمانی را اثبات کرده است. از همین رو از مقامات قضایی و انتظامی احتراما بر حسب شرایط موجود درخواست همراهی و همکاری در جهت جلوگیری از رفتارهای هیجانی از سمت برخی افراد سودجو را داریم.

ما بر این باور داریم که مشکلاتی در درون سازمان رخ داده است که منجر به تاخیر در روند تامین کالا گردیده است، از همین رو با تمام ظرفیت با توجه به مشکلات برون سازمانی پای کار هستیم تا بتوانیم پاسخگو مطالبات مشتریان صبور و وفادار فروشگاه اینترنتی توشه من باشیم، اما عمل کلاهبرداری بسیار واژه نامناسبی است که برچسبی شده است تا براساس مشکلات برون سازمانی، برخی از افراد سودجو به شرکت پردازش تجارت الکترونیک توشه نسبت میدهند. همانطور که در پخش زنده ویدیویی مدیریت فروشگاه اینترنتی توشه من اعلام شده بود، مدل درآمدی این فروشگاه بر پایه مدل SNBL پیاده سازی شده است که یک مدل رایج در فضای فناوری های مالی ( فینتک ) است که استارتاپ های حاضر در دنیا از این مدل نیز استفاده میکنند. یادآور میشویم که فروشگاه اینترنتی توشه من بنیانگذار این مدل در بین شرکت های خصوصی در ایران بود تا بتواند با فرهنگ سازی مناسب و با ظرفیت محدود کار کردن از طریق تست و خطا تبدیل به یک مدل جامع و کاربردی برای بنگاه های اقتصادی کشور شود، اما در فضای مجازی همانطور که میدانیم و بر آن اگاه هستیم با توجه به سطح نگرش جامعه و هچنین محدودیت های حال حاضر در فضای مجازی، افراد سودجو متاسفانه نسبت به کپی برداری غلط در جهت انجام اقدامات مجرمانه قدم برمیدارند که این باعث ایجاد نگرش منفی از یک مدل کسب و کاری شود.

با این حال با وجود اینکه فروشگاه اینترنتی توشه من به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی در ایران به عنوان تضمین کاری خود، نسبت به صدور قرارداد و سفته الکترونیک برای مشتریان حقیقی اقدام نموده است. عملا با این اقدام بار مسئولیتی خود را سنگین تر کرده است که یک تعهد مکتوب با مشتریان خود داشته باشد در صورتی که تا قبل از آن، این روال صرفا به صورت اعتمادی در فضای مجازی و غیرمجازی رخ میداد. هدف از این اقدامات مسلما در قدم اول ایجاد یک فرهنگ مناسب در توافق طرفین در فضای مجازی بوده است و همچنین سعی شده است تا راهکارهای پیگیری و همچنین عواملی نظیر خسارت را به وضوح در قالب یک قرارداد شفاف با مشتریان خود داشته باشیم تا در صورت بروز اختلافات مالی، متناسب با یک قرارداد شفاف در یک فضای حرفه ای و قانونی، حق شخصی پایمال نشود که مسلما نوع اقدام قانونی و حقوقی براساس قرارداد موجود مشخص است.

لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی توشه من تاکنون بیش از ۱۰ هزار قرارداد خاتمه یافته دارد که بخش خیلی ناچیزی نسبت به این تعداد قرارداد وجود دارد که در صف تسویه حساب هستند، با وجود شکایت های متعدد از این مجموعه و همچنین اقداماتی که منجر به پلمپ موقت دفاتر شده است اما همچنان حتی به صورت دورکار ( برحسب وظیفه ) از منازل شخصی و زیرساختهای ارتباطی شخصی جهت پاسخگویی به مشتریان استفاده میکنیم تا بتوانیم پای کار بودن خود را در هر شرایطی اثبات کنیم.

علت انتشار این بیانیه بر این بود که همچنان خاطر نشان کنیم که روند تسویه کامل و تحویل کالاها در سریع ترین زمان ممکن از جانب فروشگاه اینترنتی توشه من پابرجاست تا بتوانیم از ظرفیت های موجود استفاده کنیم تا حق کسی پایمال نشود و با رعایت بند به بند قرارداد در جهت پرداخت خسارت و مطالبات اقدام کنیم که منجر به ایجاد برداشت ذهنی نظیر کلاهبرداری نشود و همچنان خواهان همراهی هستیم تا بتوانیم از روال کندی که در آن هستیم خارج شویم تا بتوانیم با تمرکز بهتری اقدامات لازم را انجام دهیم. بر حسب تعریف عملیات کلاهبرداری عبارت است از فریب عمدی اشخاص برای کسب منافع غیرمنصفانه یا غیرقانونی یا محروم کردن قربانی از حقوق قانونی خود. کلاهبرداری کاری بر پایهٔ فریب است که کسی یا کسانی برای کسب نفع خود یا موسسه‌ای انجام می‌دهند. اما فروشگاه اینترنتی توشه من تاکنون حتی در شرایط قعلی هیچ اقدامی مبنی بر فریب در جهت کسب منعفت انجام نداده است و همچنان پایبند قراردادهای خود بوده است که بتواند با حل مشکلات درون سازمانی نسبت به تسویه قرارداد ( تحویل کالا ) و همچنین اعمال خسارت ناشی از آن متناسب با قرارداد فی مابین اقدام کند. اما با این وجود بر مشتریان حق مسلم میدانیم تا در صورت اختیار و بنابر تصمیم خود دست به اقدام قانونی و حقوقی در جهت الزام به ایفای تعهدات از سوی فروشگاه اینترنتی توشه من صورت گیرد.

در انتها صبوری حداکثری شما تا این لحظه قوت قلبی بوده است در برابر شکایت های حداقلی تا بتوانیم همچنان پای کار باشیم و مسلما تاثیر روانی و تمرکز بهتری بر روی کار خواهیم داشت تا بتوانیم نسبت به حل مشکلات درون سازمانی بدون موانع برون سازمانی آنها را حل و فصل نماییم. از همین رو مجددا تشکر و قدردان شما هستیم که در این شرایط اقتصادی با همراهی و صبوری نسبت به حل مشکلات پیش رو کمک میکنید و همچنین پوزش میطلبیم که در روند زندگی شما منجر به ایجاد اخلال شده ایم و همواره سعی میکنیم نسبت به حل مشکلات قدم های مثبتی برداریم.

 

با احترام

روابط عمومی فروشگاه اینترنتی توشه من

 

 

4/5 - (2 امتیاز)

برای اطلاع از تخفیف های شگفت انگیز توشه من، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

لطفاً یک مقدار از 09000000000 تا 09999999999 وارد نمایید.

نظرات (40)

حامد قاسمی

ارزوی موفقیت و بهروزی برای پرسنل محترم شرکت توشه من.

عبدالاحد خواجه نوری

با سلام و خداقوت
ممنون میشم سعی کنین زمان تحویل کالاهارو به صورت دقیق تر اعلام کنین که هم قوت قلبی باشد و هم مایی که برای دیگران با توجه به اعتماد به شما سفارش دادیم شرمنده اقوام نشیم و اطلاع بدیم و همچنین کالاهای تحویلی هرچند اندک را با زمان تحویلشان در شبکه های اجتماعی ارتباطی بارگذاری کنین تا قوت قلبی برای مشتریان باشد .

اسکندری

باسلام
ضمن خسته نباشید
من آذر ماه پول یک دستگاه موبایل براتون پرداخت کردم که طبق قرار داد ۱۷ اسفند باید تحویل میدادین که متاسفانه هنوز که هنوزه تحویل ندادین
چند بار هم میخواستم شکایت کنم که گفتم شاید شاید به تعهدتون عمل کنید تو رو خدا اگه گوشی رو تحویل میدین بگین کی لطفا زمان مشخص کنید وگرنه تا دهم بیشتر نمیتونم صبر کنم پس انداز یک سالم دست شماست لطفا تاریخ تعیین کنید
قبلا میگفتین پایان اردیبهشت ولی اردیبهشت هم تموم شد ولی گوشی رو ندادین
لطفا جواب بدین وگرنه علی رغم میل باطنی مجبورم از طریق قانون پیگیر حقی که از من ضایع کردین باشم
ممنون

    ادمین سایت

    بهتون حق میدیم نگران این موضوع باشید، در تلاشیم بتونیم در این ماه انجام وظیقه داشته باشیم و چیزی جز این فعلا توی اهدافمون نیست. ممنون از صبوری تون و عذرخواهیم بابت دلخوری پیش امده

رضا

درود بر شما

بنده چند ماه پیش از شرکت شما خرید کردم از قضا دیرتر از موعد تعیین شده هم بدستم‌ رسید،ولی هیچگونه دلخوری نداشتم چون شرکت شما را شرکتی با نظم، با شرافت درستکار و مسئولیت پذیر یافتم،حتی اگر محصولم بدستم نمی رسید شک نداشتم که این شرکت معظم رضایت مشتریش را جلب میکرد،امیدوارم موانع سر راه شما رفع گردد و با قدرت ادامه بدهید که جامعه ما افرادی چون شما بسیار نیازمند است،
ارادتمند رضا از اصفهان

اصغر نادم

خب حالا که چی ؟ یعنی بازم باید منتظر بمونیم؟ ضرر ما رو با این وضع تورم کی میخواد جبران کنه؟ اگه این کلاهبرداری نیست پس چیه؟

    ادمین سایت

    وقتتون بخیر، توی متن بیانیه اعلام شده که خسارت و همچنین انجام تعهدات متناسب با قرارداد منعقد شده انجام میشود.

علیرضا

سلام.دوباره حرفهای تکراری همیشگی!!!مشتریهاتون رو نباید در مشکلات خودتون سهیم کنید. شما یه تعهد دارین که باید سر وقت انجام میدادین. الانم بیشتر از ۳ ماهه گذشته و همچنان حرفهای تکراری همیشگی رو میزنید!!فقط دارین باکلمات بازی میکنید . صبرهمه دیگه داره تموم میشه واعتمادی باقی نمونده

    ادمین سایت

    کاملا درسته که ما باید متعهد باشیم و همچنان هم هستیم. بر همین اساس سعی کردیم اقداماتی که منجر به حل شدن مشکل که رابطه مستقیم با تامین کالا دارد را به طور مداوم پیگیر باشیم و حداقل ترین کاری که میتونیم بر حسب وظیفه انجام دهیم،صدور اطلاعیه هایی در این زمینه از طریق وب سایت است که جهت پیشگیری از برخی شایعات انجام دهیم. ممنون از صبوری شما و عذرخواهیم بابت دلخوری که براتون پیش اومده.

علیرضا

این چ وضعشه اگ کلاهبرداری نیست پس چیه بعد 6 ماه هنوز کالا دستمون نرسیده یک زمان دقیق هم ک نمیگین تلفنم ک اصلا هیچ خطی پاسخگو نیستین یعنی حق ملت نیست حداقل پاسخگو باشین و اطلاع دقیقی از تحویل کلا داشته باشند ؟

    ادمین سایت

    توی متن بیانیه اعلام شده که خسارت و همچنین انجام تعهدات متناسب با قرارداد منعقد شده انجام میشود و همچنین پاسخگویی تلفنی تا حد ممکن در ساعات مشخص در حال انجام است که با توجه به حجم تماس بالا، مسلما اخلال در خطوط رخ میدهد اما سایر ابزارهای ارتباطی نظیر شبکه های اجتماعی به طور مداوم در حال پاسخگویی هستیم. همچنین برای تعیین زمان دقیق با توجه به مشکلی که رخ داده است که رابطه مستقیمی با تامین کالا و تسویه حساب ها دارد متاسفانه نمیتوانیم زمان دقیقی مبتنی بر هر شخص ارائه دهیم. فعلا در بازه های زمانی متوالی به صورت آهسته و پیوسته در حال تسویه حساب و تحویل کالاها هستیم. ممنون از شما بابت صبوری تون و عذرخواهیم بابت مسائل که منجر به رنجش شما شده است.

سعید

درود بر شما
باتوجه به پشتکار و اعتمادی که به شما داریم امیدواریم که هر چه زودتر مشکلات شما حل بشه

زهرا جعفری

همچنان منتظر میمونیم … چشم

میلاد

با سلام خدمت شما پرسنل محترم توشه من ،همه مشتری‌های توشه من دیگه منتظر اعلام زمان دقیق تحویل سفارش خودشون هستن ، آیا از نیمه دوم فروردین ماه سفارشی تحویل کسی شده ؟؟؟؟؟؟؟

حامد

تا زمانی ک سفارشات ارسال نشه حرفای شما جز باد هوا چیزی نیست چه حالا ۳ بار بیانیه بده یا ۱۰ بار

ساره

آقا شما متضرر شدین چون واسه *** کمپانی اون اتفاق افتاد مردم هم دیگه نتونستن اعتماد کنن و متضرر شدین
ولی به نظرتون فکر نمیکنید که برای جبران این ضرر نباید دیگه از راه های قبلی به فکر تامین محصولات باشید و دنبال راه حل جدید باشید حتی اگر براتون هزینه ی زیادی داسته باشه چون شما متعهد شدین و حالا به هر دلیلی ضرر کردین و دارید به ما هم ضرر میزنید
این مورد را بپذیرین و بیش از این ملت بیچاره رو معطل نکنید
والا هرکسی به یه امیدی این خریدو انجام داده کارتون درست نیست

    ادمین سایت

    الان توی این مرحله هستیم که بتونیم از طرق جدید تامین کالا صورت بگیره، دغدغه شما کاملا قابل درک هست و ممنونیم که این موضوع رو شما هم به اشتراک گذاشتین، قطعا تلاشمون روز به روز مضاعف تر خواهد شد اما نیاز به تمرکز بهتری داریم. با این حال ممنونیم از صبوری شما و همچنین عذرخواهیم از اتفاقاتی که رخ داده است.

موسوی

مناسفانه شایعه شده در ارسال بعضی سفارش ها رعایت نوبت نشده و برخی مشتری ها خارج نوبت گوشی تحویل شده است !!!
لطفا درباره این موضوع هم شفاف سازی کنید

    ادمین سایت

    برخی از کالاها در ترتیب اولویتی ما نبوده به طور مثال در برخی از بارهای دریافتی فقط یک مدل دستگاه دریافت شده است که همین امر باعث میشد تا فقط افرادی که اون محصول رو سفارش دادن براشون ارسال شه، برخی دیگر هم نیز با توجه به اینکه شکایت کرده بودن و وقت رسیدگی به پرونده در زمان مقرر در آینده مشخص شده بود، تسویه حساب و بررسی به شکایت از سمت تیم حقوقی پیش میرود که بستگی به تاریخ پرونده دارد. با توجه به اینکه بررسی به شکایت ها توسط مقام قضایی در یک بازه زمانی مقرر میشود و به طرفین ابلاغ میشود که معمولا زمان دیرتری مقرر میشود، به همین خاطر کالا از لیست تحویل خارج میشود تا زمانی که پرونده از سمت تیم حقوقی پیش رود. ممنون از شما بابت همراهی

سعید شجاع

ایشالا زودتر مشکل حل و فصل بشه و به مسیر خوبی که داشتین برگردین

سارا

سلام وقت بخیر، ممنون از تیم جوان و متعهد توشه من، شمارا بخاطر صداقت تون تحسین می کنیم میتونستید چیزی نگید، می تونستید کامنت های بد را به نمایش نگذارید ولی صادقانه و شجاعانه عمل کردید، دروغ چرا نگران هستیم دلشوره داریم ولی بنا به خواسته شما صبر میکنیم و دعا می کنیم که مشکلاتتان بزودی زود حل شود

مفیدی پور

من هم نهایتا تا ده خرداد صبر میکنم و بعدش هم میرم دنبال شکایت
دیگه به اندازه کافی صبر کردیم

    ادمین سایت

    کاملا درکتون میکنیم، صبر شما هم حد و حدودی دارد و مسلما ما هم اگر در جایگاه شما بودیم چنین اقدامی رو انجام میدادیم اما تصمیم گرفتیم به جای سکوت از پایداری معضلات صحبت کنیم. حق شماست که نسبت به حقوق خودتون مطالبه داشته باشید(چه از راه شکایت، چه از راه غیر شکایت ) ما هم موظفیم پاسخگو مطالبات عقب افتاده شما و سایر مشتریان باشیم که هستیم اما چه از راه شکایت و چه از راه غیر شکایت، متاسفانه در شرایط فعلی مشکل اصلی سازمان باید حل شه تا استفاه از منابع برای تامین کالا رخ دهد. به همین جهت در این بیانیه سعی داشتیم موضوع را مجدد مطرح کنیم تا با کاهش چالش های برون سازمانی، تمرکز بهتری برای رفع مشکلات فعلی داشته باشیم. ممنون از صبوری تون تا این لحظه و عذرخواهیم بابت اتفاقات که رخ داده است.

مرتضی

تکلیف پولهایی که ما به واسطه همکارتون ن.ق به حساب شرکت توشه واریز کردیم چیه؟

    ادمین سایت

    متاسفانه افرادی در این بین حضور داشتن که به بهانه های مختلف از افراد مختلف پولهایی رو دریافت میکردند و بدون گزارش صحیح از جانب خود و با نام خود مبالغ رو به شرکت واریز میکردن. شرکت صرفا متعهد به پاسخگویی همون افرادی است که به صورت مستقیم با شرکت مراوده مالی داشتند. با این حال ما متوجه این موضوع از چند ماه اخیر شدیم و پیگیری خودمون رو انجام دادیم ( با وجود مشکلات شرکت یک دغدغه بزرگ دیگری هم اضاف شد )، در همین خصوص نسبت به شفاف سازی دقیق حساب کتاب این افراد اقدام کردیم تا حقوق کسی پایمال نشود.

مهران

من یه سامسونگ s23 ultra تحویل گرفتم

بهروز

اگر میتونستید زمان دقیقتری برای تحویل اعلام کنید و به آن پایبند باشید خوب بود . مثلا سررسید سفارشات بهمن چه زمانی تحویل خواهند گرفت و سر رسید سفارشات اسفند چه زمانی کالا به دستشون خواهد رسید . اینجوری تکلیف همه مشخص بود . الان نمیدانیم چقدر باید منتظر باشیم .
سپاس از پاسخگوییتون.

    ادمین سایت

    درکتون میکنیم که نگران زمان انتظار هستید و مسلما درک میکنیم که بلاتکلیفی در این خصوص حالت مساعدی برای مشتریان نخواهد داشت با این حال سکوت هم نمیتونیم داشته باشیم. ضمن اینکه ارائه تاریخ دقیق در شرایط پیش امده که خودمون هم در معضلات بزرگتری گیر کردیم که ناچارا نمیتوانیم زمان دقیق ارايه دهیم اما در تلاشیم در خرداد ماه بخش کثیری از سفارشات عقب افتاده اسفند ماه رو تسویه کنیم. از صبوری تون ممنونیم و همچنین عذرخواهیم بابت اتفاقاتی که رخ داده است

امیرحسین رسولی

سلام وقتتون بخیر؛ با توجه به اینکه از موعد تحویل گذشته و تا به حال با توجه به مشکلاتی که برای شرکت بوجود اومده و توضیحات مدیرعامل و بیانیه های شرکت تا حال حاضر صبر کردیم، ولی این صبر تا چه زمانی به طول بیانجامد؟ چه تضمینی وجود دارد که این تمدیدها ادامه دار نشه؟ تنها لطفی که می تونین انجام بدین اینکه که هماهنگی کنین و یه تاریخ دقیق اعلام کنین که از این روز ارسال سفارشات رو با مستندات شروع می کنین تا حداقل از این بلاتکلیفی و سرگردانیمون در بیام

9380093263

انشالا بزودی مشکلات شما و همچنین ما حل شود

سید ابوالقاسم

سلام وقت بخیر ،چرا کلی گویی میکنید و جملات رو به صورت دقیق بیان نمی کنید !!؟بفرمایید چه تعداد از قردادها محقق نشده؟ و روزانه به طور میانگین چند قرارداد یا چند دستگاه تحویل میشه ؟اینطور که شما میگید استنباط بنده اینکه شما رسما فعالیتی ندارید و تعطیل هستید چون خیلی راحت میتونید بیلان کاریتون رو واضح و شفاف بیان کنید، اینگونه صحبت کردن بیشتر شبیه لالاییه ،منتظر پاسخ دقیق شما هستم،تشکر

    ادمین سایت

    جسارتا هیچ شرکتی حتی در شرایط عادی دیتا جاری خود را به عنوان محرمانگی در فضای کسب و کاری و در جهت سو استفاده قرار نگرفتن آن منتشر نخواهد کرد و نمیکند و این داده ها تنها به درخواست کتبی نهادهای نظارتی تقدیمشون خواهد شد. ممنون از صبر و همراهی تون و عذخواهیم بابت اتفاقاتی که رخ داده است

رضا ایزدی

درود
من هم مثل بسیاری از مشتریان توشه من که از بابت تحویل سفارشات به مشکل خورده‌اند بیش از سه ماه از تاریخ تحویل سفارشم گذشته و همچنان منتظرم تا شرکت توشه من به تعهداتش نسبت به من عمل کنه، البته که انتظار سخته ولی با تماسهایی که با شرکت داشته ام همچنان منتظر وفای به عهد شرکت میمانم، انشاءالله که از صبرم پشیمان نشوم.
البته هر کسی در تصمیم خودش مختاره و شرایط افراد با یکدیگر متفاوت، ولی فکر کنم اعتماد و صبوری بیشتر راه حل بهتری نسبت به اقدام حقوقی باشد.
به امید اینکه به زودی پیام دریافت سفارشات را در این صفحات درج کنیم.

امیر

سلام.من هر چی به شماره های موجود تماس میگیرم یا دایم اشغاله حتی ساعات غیر اداری یا خاموشه یا کسی جواب نمیده!میشه بگین قضیه چیه؟
سفارشات یا پولشو کی میدین

    ادمین سایت

    پاسخگویی تلفنی تا حد ممکن در ساعات مشخص در حال انجام است که با توجه به حجم تماس بالا، مسلما اخلال در خطوط رخ میدهد اما سایر ابزارهای ارتباطی نظیر شبکه های اجتماعی به طور مداوم در حال پاسخگویی هستیم.

امیر

الان میشه بگین تا چه تاریخی تحویل دادین؟

مرتضی

پیرو سوال قبلی در مورد ن.ق پس قرارداد برای این اشخاص کی صادر می‌شود.ما از بهمن سال گذشته منتظریم.خواهشا دیگه نگید در حال انجامه که خسته شدیم از این حرفای تکراری..یه تاریخ بدید ما گناه که نکردیم ایشان واسطه ما و شما بود.

    ادمین سایت

    جسارتا شرکت روال مشخص ثبت نام و ثبت سفارش داشته، چرا از لایه واسط اقدام شده که الان درگیر چنین مسائلی باشیم؟ اقدامات ما برای افرادی که مستقیما به حساب شرکت پول منتقل کردن و به حساب شخص ثالثی پول واریز نکرده باشن در حال صدور قرارداد هست و یک پارت آن نیز انجام شده است.

فاطمه نصیری

واسه خودتون کامنت ثبت میکنید؟!اینهمه من باشماره شیراز و تلفنایی که استوری کردین تماس گرفتم هیچکس جواب نمیده،تکلیف قرارداد ۱۰۰ملیونی من چی میشه؟من به هیجا دسترسی ندارم

    ادمین سایت

    پاسخگویی تلفنی تا حد ممکن در ساعات مشخص در حال انجام است که با توجه به حجم تماس بالا، مسلما اخلال در خطوط رخ میدهد اما سایر ابزارهای ارتباطی نظیر شبکه های اجتماعی به طور مداوم در حال پاسخگویی هستیم.