پیش خرید موبایل با بهترین شرایط

پیش خرید موبایل

پیش خرید موبایل با بهترین شرایط

امروزه خرید گوشی موبایل مثل زمان گذشته نیست و روش‌های مختلفی دارد. شما می‌توانید برای خرید به مراکز خرید مثل بازار موبایل مراجعه کنید یا اینکه به صورت آنلاین در حالی که در خانه نشسته‌اید از یکی از سایت‌های فروشگاهی اینترنتی معتبر، خرید خود را انجام دهید. علاوه بر این؛ برخی از سایت‌ها امکان پیش خرید موبایل یا لپ تاپ را برای کاربران خود در نظر می‌گیرند. سایت توشه یکی از سایت‌های معتبر در زمینه فروش موبایل و لپ تاپ است که شیوه کاری خاص خود را دارد. در ادامه به بیان نکات مهم هنگام پیش خرید موبایل از سایت‌های فروشگاهی و روش کاری سایت توشه می‌پردازیم؛ پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

نکات مهم هنگام پیش خرید موبایل

اولین گام در پیش خرید موبایل توجه به اعتبار سایت فروشگاهی است. کافی است عبارت خرید موبایل را در گوگل سرچ کنید تا با سیلی از سایت‌ها مواجه شوید اما آیا می‌توان به همه آن‌ها اعتماد کرد؟ قطعا جواب منفی است.

از جمله مواردی که باید در اعتبارسنجی سایت به آن توجه کنید می‌توان به داشتن نماد اعتماد الکترونیکی، نظرات کاربران در صفحه محصولات، درگاه پرداخت مطمئن و معروف مثل زرین پال یا درگاه‌های بانکی مستقیم، داشتن گواهینامه SSL و  داشتن آدرس فیزیکی و مشخصات تماس فروشگاه است.

گام بعدی در پیش خرید موبایل توجه به قیمت محصول مورد نظر است. قبل از اینکه اقدام به خرید کنید قیمت‌ها را در حداقل چند سایت معتبر بررسی کنید.

نکته آخر هنگام پیش خرید موبایل توجه به شرایط و ضوابط فروشگاه اینترنتی مقصد و سیاست‌های دریافت وجه و تحویل محصول است. حتما قبل از انجام خرید، صفحه مقررات و توضیحات سایت را بخوانید تا در آینده دچار مشکل نشوید. همچنین فراموش نکنید قوانین استرداد محصول را نیز به دقت مطالعه کنید یا از طریق راه‌های ارتباطی از فروشنده اینترنتی سوال کنید.

 خرید گوشی آیفون

خرید گوشی آیفون

اپل یکی از برندهای معروف و پرطرفدار در صنعت موبایل و لپ تاپ است و علی‌رغم قیمت بالایی که محصولاتش دارد سهم بازار نسبتا زیادی را به خودش اختصاص داده است. علت این امر این است که برند اپل همواره تجربه کاربری متفاوتی را به کاربرانش می‌دهد و اگر از مشتریان آیفون بپرسید که چرا سراغ این برند می‌روند همه از سیستم عامل روان و دوربین متفاوت و باکیفیت این گوشی‌ها می‌گویند.

اگر شما هم از طرفدارهای برند اپل هستید و قصد خرید آیفون ارزان دارید پیشنهاد می‌کنیم از توشه اقدام به خرید کنید.

خرید گوشی سامسونگ

خرید گوشی سامسونگ

برند سامسونگ یکی از گزینه‌های موجود در بازار موبایل است که در رده‌های قیمتی متفاوت گزینه‌های متعددی را ارائه می‌کند. به طور کلی گوشی‌های سامسونگ را می‌توان در 4 دسته تقسیم بندی کرد: گوشی‌های پایین رده، میان رده، قاتل پرچم‌دار و پرچم دار.

قیمت هر کدام از موبایل‌ها با توجه به مشخصات فنی و دسته بندی آن‌ها تعیین می‌شود که این امکان را به سامسونگ می‌دهد تا برای تمام اقشار جامعه با هر سطح توان مالی خدمات ارائه دهد؛ اتفاقی که در برند اپل شاهد آن نیستیم. اگر قصد خرید سامسونگ ارزان دارید می‌توانید از سایت معتبر توشه استفاده کنید و با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.

خرید گوشی شیائومی

شیائومی یک برند چینی است که در چند سال اخیر توانسته سهم بازار خوبی را به خصوص در قسمت گوشی‌های پایین و میان‌رده به خود اختصاص دهد. برند شیائومی را به محصولات با ارزش خرید بالا می‌شناسند و اگر در  قیمت مشخص یک گوشی شیائومی را با یک گوشی سامسونگ مقایسه کنید اغلب مشاهده خواهید کرد مشخصات و کیفیت بهتری را از گوشی شیائومی دریافت خواهید کرد.

البته نمی‌توان تجربه کاربری هنگام کار با موبایل را نادیده گرفت به همین دلیل هم خیلی از افراد با وجود قدرت بیشتر شیائومی از برند سامسونگ استفاده می‌کنند. چیزی که مشخص است رقابت شدید این دو برند در بازار جهانی امروز است.

**  خرید آیفون 14 **

پیش خرید موبایل از سایت توشه

توشه یکی از مراکز معتبر و قابل اعتماد پیش خرید موبایل است که کار خود را با هدف حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم با واردکننده‌های محصولات فیزیکی دیجیتال آغاز کرده است تا شما بتوانید گوشی مورد نظر خود را با قیمتی حدود 30 درصد پایین‌تر از بازار آزاد تهیه کنید.

در واقع روش کاری سایت توشه در پیش خرید موبایل به این صورت است که شما مبلغ خرید گوشی موبایل مد نظر خود را پرداخت می‌کنید سپس در مدت زمان تعیین شده که غالبا 5 هفته است محصول خود را دریافت می‌کنید. حال اگر در این مدت زمان قیمت گوشی افزایش پیدا کند هیچ جای نگرانی برای شما نیست چرا که مبلغ اضافه‌ای از شما دریافت نمی‌شود. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه کار توشه کسب کنید به صفحه شیوه کاری توشه مراجعه کنید.

سوالات متداول

پیش خرید موبایل از سایت توشه چه شرایطی دارد؟

شما می‌توانید محصول مد نظر خود را با پرداخت مبلغ 30 درصد پایین‌تر از قیمت بازار در مدت زمان توافقی حدود 5 هفته از سایت توشه دریافت کنید.

هنگام پیش خرید موبایل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

زمانی که قصد خرید گوشی موبایل به صورت آنلاین را دارید باید به مواردی همچون اعتبار سایت، گواهینامه SSL، نماد اعتماد الکترونیکی و نظرات کاربران توجه کنید.

اگر پس از پیش خرید، قیمت گوشی افزایش پیدا کرد باید مبلغ اضافی پرداخت شود؟

خیر، اگر به هر دلیلی مثل افزایش نرخ ارز یا هر مشکل دیگری قیمت محصول افزایش پیدا کند، نیاز نیست شما مبلغی پرداخت کنید و با همان مبلغ دریافتی اولیه محصول به دست شما می‌رسد.

4.5/5 - (4 امتیاز)

برای اطلاع از تخفیف های شگفت انگیز توشه من، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

لطفاً یک مقدار از 09000000000 تا 09999999999 وارد نمایید.

نظرات (6)

جنید

سلام..از کدوم قسمت میتونم قیمت هارو نگاه کنم؟؟

علی

سلام آیفون 14 هم برای خرید دارید؟

    9021192102

    سلام بله به محض وارد شدن این گوشی میتونین برای خرید اقدام کنید.
    پیشنهاد میکنیم صفحه پیش خرید آیفون 14 رو دنبال کنید.

زهرا

سلام
گوشی s23 5g و s23 plus برای خرید قرار میگیره؟

9166336594

این احراز هویت برای چیست چرا باید شماره کارت بانکی و عکس کارت ملی را که امکان سوء استفاده فراوانی دارد در سایت آپلود کنم

9362401127

سلام. چرا خرید ۸ هفته ای را لغو کرده اید.