بهترین روش خرید قسطی موبایل

خرید قسطی موبایل

 بهترین روش خرید قسطی موبایل

این روزها بازار خرید و فروش وسایل دیجیتال از جمله موبایل و لپ تاپ به دنبال افزایش روز افزون نرخ ارز در کشور و نوسانات آن، اوضاع متفاوتی نسبت به چند سال گذشته دارد. از طرفی وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم هم تعریف چندانی ندارد، از این رو اکثر افراد نمی‌توانند موبایل یا لپ تاپ دلخواه و مورد نیاز خود را خریداری کنند.

با این وضعیت یکی از راه حل‌های متداول خرید قسطی لپ تاپ و موبایل است. در ادامه به بررسی نحوه و مراحل خرید گوشی موبایل و نکاتی که باید به آن توجه کنید و هم‌چنین روند کاری سایت توشه در خرید قسطی موبایل می‌پردازیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

راه های خرید قسطی موبایل

اگر تا به حال خرید قسطی موبایل را در گوگل سرچ و سایت‌های ارائه دهنده خدمات را باز کرده باشید قطعا دیدید که دو روش کلی برای انجام این کار وجود دارد.

دریافت وام

روش اول خرید قسطی موبایل، استفاده از وام است. روند دریافت وام در این سایت‌ها معمولا مراحل مشابهی دارد که در زیر به اصلی‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • انتخاب فروشگاه: اغلب سایت‌های وام‌دهنده با تعدادی فروشگاه محدود همکاری دارند که شما حتما باید از این فروشگاه‌ها خرید خود را انجام دهید. در این مرحله شما می‌بایست فروشگاه را انتخاب کنید.
  • میزان اعتبار: پس از انتخاب فروشگاه باید میزان اعتباری که برای خرید قسطی موبایل لازم دارید را تعیین کنید. این مرحله بستگی به مدل و قیمت موبایل مد نظر شما هم دارد.
  • نحوه بازپرداخت: در اینجا باید مدت زمان و نحوه بازپرداخت وام را مشخص کنید.
  • تکمیل کردن مدارک و اعتبارسنجی: مدارک مورد نیاز را باید به صورت فیزیکی یا آنلاین بسته به سیاست‌های مجموعه تحویل دهید. پس از آن شرکت حساب بانکی شما را بررسی می‌کند و پس از مدتی به شما اطلاع می‌دهد که مشکلی بابت دریافت وام وجود ندارد.
  • دریافت ضامن و سفته: البته این مرحله در همه سایت‌ها وجود ندارد. برخی از شرکت‌ها از شما ضمانت نمی‌گیرند و لازم نیست سفته و قراردادی را امضا کنید.
  • دریافت وام برای خرید قسطی موبایل: در مرحله پایانی باید منتظر افزایش اعتبار و دریافت مبلغ باشید تا خرید خود را نهایی کنید.

دریافت محصول به صورت اقساطی

دریافت محصول به صورت اقساطی

در روش دوم، خود فروشگاه گوشی موبایل شرایطی را فراهم می‌کند تا بتوانید به صورت اقساطی خرید خود را انجام دهید که شرایط و درصد آن متفاوت است.

مزایای خرید قسطی موبایل

از اصلی‌ترین مزایای خرید موبایل به صورت اقساطی این است که شما می‌توانید در زمان کوتاه به محصول مورد نظر خود برسید و دیگر لازم نیست منتظر بمانید تا پولتان به خرید موبایل دلخواهتان برسد. در این شرایط حتی ممکن است قیمت موبایل به دلیل نوسانات ارز گران‌تر شود و شما نتوانید آن را خریداری کنید. اگرچه خرید قسطی موبایل یا دریافت وام همراه با پرداخت سود است اما در برخی از موارد، سودی که پرداخت می‌کنید از نوسان کالا کمتر است.

معایب و مشکلات خرید قسطی موبایل

خرید موبایل به صورت اقساطی در کنار مزیت‌هایی که دارد معایب و مشکلاتی را نیز به دنبال دارد. در ادامه به بیان برخی از مهم‌ترین معایب اینکار اشاره می‌کنیم.

  • پرداخت سود زیاد: به دلیل نوسانات زیاد ارز و غالبا افزایش آن شرکت‌های ارائه کننده خدمات وام و خرید اقساط سودهای کلانی را دریافت می‌کنند.
  • امکان استرداد محصول: اکثر این سایت‌ها امکان استرداد محصول در صورت وجود مشکل را ندارند و یا در صورت داشتن این امکان شرایط بسیار سختی را تعیین می‌کنند که این یک مشکل بزرگ به حساب می‌آید.
  • پیدا کردن ضامن: برای خیلی از مردم پیدا کردن ضامن مشکل است و به همین دلیل نمی‌توانند از خدمات وام یا خرید قسطی موبایل استفاده کنند. از طرفی شرکت‌ها برای کاهش ریسک خود در این زمینه بسیار سخت‌گیرانه برخورد می‌کنند.
  • موجود نبودن محصولات جدید: معمولا در اینگونه فروشگاه‌ها امکان خرید قسطی موبایل‌های جدید و تازه به دلیل نوسانات زیاد وجود ندارد.
  • ارسال فیزیکی مدارک: اگر شرکت مورد نظر امکان ارسال آنلاین مدارک را نداشته باشد می‌تواند برای شما مشکل‌ساز باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید آیفون 13 به سایت توشه مراجعه کنید.

نکاتی که باید هنگام خرید گوشی موبایل توجه کنید

مزایای-خرید-قسطی-موبایل

در ادامه همراه ما باشید تا شما را با نکات طلایی برای خرید گوشی آشنا کنیم.

برند و مدل گوشی

قبل از اینکه به سراغ نحوه خرید گوشی بروید باید مدل و برندی که می‌خواهید را انتخاب کنید. امروزه شرکت‌های مختلفی هستند که گوشی موبایل تولید می‌کنند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و غیره اشاره کرد. سیستم عامل و رابط کاربری هر برندی متفاوت از دیگری است و باید بدانید با کدام یک راحت‎‌تر هستید.

باتری موبایل

باتری‌هایی که در گوشی‌های موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد ظرفیت‌ها و سرعت شارژ متفاوتی دارند. حتما متناسب با میزان استفاده خود از گوشی انتخاب خود را انجام دهید مثلا اگر زمان زیادی را بیرون از منزل هستید و دسترسی به شارژر و پریز برق ندارید حتما باتری را در اولویت‌های اصلی قرار دهید.

پردازنده

قدرت پردازنده ارتباط مستقیمی با عملکرد و ماندگاری گوشی موبایل دارد. پردازنده‌های اسنپ دراگون جزو گزینه‌های مناسب گوشی‌های اندرویدی در بازار هستند. همچنین اپل از پردازنده‌های اختصاصی خود استفاده می‌کند.

دوربین

اگر جزو کسانی هستید که از دوربین گوشی خود زیاد استفاده می‌کنید و به ثبت لحظات زیادی از زندگی عادت دارید دوربین گوشی را جزو اولویت‌های بالا قرار دهید. موبایل‌ها از لنزهای مختلفی استفاده می‌کنند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به لنز واید، اولترا واید، تشخیص عمق و تله فوتو اشاره کرد.

مطلب مرتبط: خرید قسطی لپ تاپ

خرید قسطی گوشی از توشه

سایت توشه در ارائه خدمات اقساطی، سیاست متفاوتی را در پیش گرفته است. راه حل ما برای حل مشکلات خرید قسطی گوشی در سایت‌های دیگر، ارائه محصولات 30 درصد زیر قیمت بازار روز است. در واقع شما در سایت توشه می‌توانید با پرداخت مبلغی، گوشی موبایل را پیش خرید کنید و آن را ظرف مدت زمانی از پیش مشخص شده تحویل بگیرید.

سایت توشه به دلیل اینکه محصولات را به صورت مستقیم از وارد کننده‌ها خریداری می‌کند و با اینکار واسطه ها حذف می‌شوند، امکان استرداد محصول بسیار راحت‌تر از سایر شرکت‌ها است. اگر تمایل به اطلاع بیشتر از نحوه کار توشه دارید به صفحه شیوه‌ی کاری توشه مراجعه کنید.

پس اگر قصد خرید گوشی موبایل را دارید توصیه می‌کنیم جای دریافت وام یا خرید اقساطی با شرایط سخت از خدمات سایت توشه استفاده کنید. هدف توشه خرید راحت، بدون دردسر و ارزان است.

سوالات متداول

روش‌های خرید قسطی موبایل چیست؟

دو راه متداول در خرید اقساطی گوشی موبایل، دریافت وام و خرید قسطی محصول از فروشگاه و دادن ضمانت است که در هر دو حالت باید سود پرداخت کنید.

مزیت خرید گوشی موبایل از سایت توشه چیست؟

سایت توشه به دلیل اینکه محصولات را بدون واسطه و مستقیم از وارد کننده‌های معتبر خریداری می‌کند امکان استرداد راحت‌تری دارد و همچنین شما می‌توانید موبایل خود را با 30 درصد پایین تر از قیمت بازار آزاد تهیه کنید.

مدت زمان تحویل محصول در سایت توشه چه مقدار است؟

زمانی که برای تحویل محصول در نظر گرفته شده است پنج هفته کاری است.

4.5/5 - (2 امتیاز)

برای اطلاع از تخفیف های شگفت انگیز توشه من، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

لطفاً یک مقدار از 09000000000 تا 09999999999 وارد نمایید.