آموزش انواع روش های ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ

ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ

آموزش انواع روش های ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ

تعداد زیادی از کاربران، به دنبال راهی هستند تا بتوانند مکالمات تلفنی خود را از طریق گوشی خود ضبط کنند. معمولا قابلیت ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ و مدل‌های گلکسی به شکل پیش فرض ارائه می‌شود که این امر را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. در این حالت شما بدون نیاز داشتن به یک نرم افزار جانبی قادر هستید تا به ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه، در این مقاله از وبسایت توشه با ما همراه باشید. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع گوشی و ساعت هوشمند سامسونگ نی‌توانید به صفحه‌های مربوطه مراجعه کنید و مشخضات فنی و قیمت هرکدام را مشاهده نمایید.

آیا ضبط مکالمه تلفن مجاز است؟

قبل اینکه چگونگی ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته اشاره کرد که این ویژگی ممکن است در برخی کشورها بنا به دلایل قانونی در دسترس عموم نباشد. این دلایل عبارتند از:

  • در بعضی کشورها، ضبط مکالمات تلفنی برخلاف رضایت شخص مقابل، قانونی نبوده و به همین دلیل شرکت سامسونگ این قابلیت را در این کشورها محدود کرده است. البته اگر فردی با چنین موضوعی مواجه شود، می‌تواند با استفاده از اپلیکشن‌های دیگر اینکار را انجام دهد.
  • همچنین علاوه بر تماس تلفنی از طریق اپراتورها، امکان ضبط مکالمات صوتی اینترنتی از طریق وای فای (VoWiFi) نیز وجود ندارد.
  • لازم به ذکر است، استفاده از برنامه‌های ضبط مکالمات در اندرویدهای بالاتر از نسخه ۹ کارایی ندارند و اگر برنامه‌ای چنین ادعایی داشته باشد، به این معناست که دستگاه شما نیاز به روت کردن دارد. در این حالت گارانتی گوشی موبایل نیز از بین می‌رود.

با توجه به نکاتی که اشاره شد، اگر امکان ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ برای شما در دسترس نباشد، قادر نیستید هر برنامه ضبط مکالمه را از گوگل پلی دانلود کرده و استفاده کنید.

روش ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ

روش ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ

کاربران می‌توانند در گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی، کاری کنند تا مکالمات به صورت خودکار ضبط شوند. برای این منظور سامسونگ گزینه‌های زیادی را در پیش روی کاربران خود قرار می‌دهد. شما قادر هستید اینکار را تنها برای مخاطبین، افراد ناشناس و یا هردو انجام دهید.

برای ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ تنها کافیست تا مراحل زیر را قدم به قدم طی کنید.

  1. گزینه تلفن را در گوشی سامسونگ خود انتخاب کنید.
  2. گزینه سه نقطه در منوی سمت راست لمس کرده و به قسمت تنظیمات و Record Calls بروید.
  3. قسمت ضبط خودکار را باز کنید و ویژگی ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ را برای خود فعال کنید.
  4. حال ۳ گزینه پیش روی شماست. به ترتیب همه مکالمات، تماس‌ها از سوی شماره‌های ذخیره نشده و تماس‌ها از سوی شماره‌های خاص. اکنون با توجه به نیاز خود، یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنید.

قبل از خواندن ادامه مقاله خوب است بدانید اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ ، ساعت هوشمند سامسونگ و هدفون بی سیم سامسونگ زیر قیمت بازار هستید می‌توانید از خدمات سایت توشه بهره‌مند شوید.

ضبط مکالمات به صورت دستی

اگر قصد ندارید تا مکالمات خود را به روش خودکار ضبط کنید می‌توانید به روش دستی به ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ بپردازید. برای اینکار تنها کافیست تا در حین مکالمه، مراحل عنوان شده در زیر را انجام دهید.

  1. در صفحه مکالمه بر روی گزینه ضبط مکالمات (Record Calls) ضربه بزنید. اگر این گزینه در صفحه مکالمه موجود نبود می‌توانید با انتخاب قسمت سه نقطه در گوشه سمت راست بالا، این گزینه را بیابید.
  2. اگر برای اولین بار می‌خواهید از این قابلیت استفاده کنید، لازم است تا با شرایط و ضوابط آن نیز موافقت کنید.

بر خلاف دیگر گوشی‌های هوشمند، هنگام ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ، فرد مقابل از چنین کاری با خبر نخواهد شد، حتی در مواقعی که از اینکار منصرف شده و گزینه Cancel را می‌زنید. البته لازم به ذکر است که این قابلیت تنها در گوشی‌های اندرویدی که در حالت پیش فرض این ویژگی استفاده می‌کنند. رخ می‌دهد.

** خرید گوشی موبایل **

روش دسترسی به مکالمه ضبط شده

با استفاده از بخش تماس‌ها می‌توانید به راحتی به مکالمات ضبط شده خود دسترسی پیدا کنید. برای اینکار، در منوی تماس ها بر روی گزینه سه نقطه ضربه زده و پس از مراجعه به بخش تنظیمات، گزینه تماس های ضبط شده را انتخاب کنید. نام فایل این تماس‌ها ترجیجا با شماره تلفن شخص مخاطب ذخیره می‌شود تا کاربر بتواند به راحتی آن را پیدا کند.

همچنین شما قادر هستید تا پس از انتخاب فایل‌های صوتی ضبط شده، آن‌ها را در پیام رسان‌های مختلف و یا gmail به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن های ضبط تماس تلفنی

اپلیکیشن های ضبط تماس تلفنی

به غیر از قابلیت ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ، شما می‌توانید از نرم افزارهای جانبی دیگری نیز بهره ببرید. از بین این اپلیکیشن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • Call Recorder
  • Hidden Recorder
  • Underspy
  • Call Recorder Automatic

مطلب مرتبط: تنظیمات اولیه گوشی سامسونگ

جمع بندی

همانطور که مشاهده کردید، ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ کار بسیار ساده‌ای می‌باشد. همچنین شما می‌توانید اینکار را به صورت خودکار و دستی انجام دهید. البته باز این امکان وجود دارد که برخی کاربران به دلیل وجود موانع قانونی در محل زندگی، نتوانند به راحتی ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ را انجام دهند.

در نهایت بایستی به این موضوع اشاره کنیم که ضبط مکالمه در موبایل، بدون داشتن رضایت طرف مقابل کار چندان مناسبی نبوده و بهتر است تا غیر از موارد ضروری، دست به چنین اقدامی نزنید. در حالت عادی نیز بهتر است تا قبل از ضبط مکالمه، فرد مقابل را از این مسئله مطلع سازید.

سوالات متداول

ساده ترین روش ضبط مکالمه در گوشی چیست؟

یکی از بهترین راه های انجام اینکار استفاده از اپلیکیشن call recorder automatic است.

آیا ضبط مکالمه در تماس مجاز است؟

ویژگی ضبط مکالمه ممکن است در برخی از کشورها به دلیل قوانین وحود نداشته باشد.

3.8/5 - (59 امتیاز)

برای اطلاع از تخفیف های شگفت انگیز توشه من، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

لطفاً یک مقدار از 09000000000 تا 09999999999 وارد نمایید.

نظرات (20)

حسن

سلام و ادب ، متاسفانه گوشی سامسومگ بنده کهA30s است در قسمت تنظیمات مکالمات کال رکوردر ندارد لطف داهنمایی فرمایید.با سپاس

Ahmad

سلام وقتتون بخیر، این توضیحاتی که تو قسمت تلفن دادید رو گوشی من نداره، گوشیم سامسونگ A50 هستش، راه دیگه ای هم وجود داره یا نه ؟

هوشنگ

من گوشی سامسونگ آ۲۲داشتم ضبط خودکارداشت
اما گوشی a03sوگوشیa34خریدم هیچ کدوم این قابلیت ندارندوچون اندروید۱۳هست هردوگوشی نرم افزارکارنمیکنه چکارباید کنم؟

محمد

اولین سری a50s که وارد بازار شد و خودم الان یکی دستم هست دارمش ،رو خود گوشی فابریک ضبط مکالمه داره ولی از سری های بعدی و مدل های دیگه کلا به دلیل غیر قانونی بودن این گزینه رو حذف کردن و حتی یه سری از مدلها نرم افزار ضبط مکالمه هم روشون نصب نمیشه

فاضل دارابی

متشکرم ازشما

9195790025

میخواهم ظبط مکالمه تماس را در گوشیم فعال کنم

سارا

درود
گوشی من fe s20 هست این گزینه نداره

مهرداد

خیلی خوب هست

مهرداد

خیلی خوب وعالی هست

مهرداد

خیلی امن وخوب هست.ممنونم

9921649331

با سلام
امکان داره مکالمه یکماه پیش را ظبط کنم

Mozhgan

سلام وقتتون بخیر گوشی بنده a52 و ضبط مکالمه نداره وهر خدماتی بردم گفتن روگوشی نصب نیست واز گوگل پلیر برنامه دانلود کن وهرچی دانلود کردم یه طرفه مکالمه ضبط میشه نه دوطرفه

Vida

گوشی من s20feتماس خودکار فعال رو گوشیم هست ولی هر گونه تماس ورودی و خروجی زو ظبط نمیکنه راه چاره چیه

صالح جلالی

سلام عرض تشکر از اطلاع رسانی خوب شما برای دانش افزایی مخاطبان خود تان،لطفا راهنمایی بفرمایید گوشی بنده A52s می باشد چگونه می توانم ضبط مکالمه را در گوشی سامسونگ گلکسی مدل فوق الذکر ، فعال کنم.از آنجاییکه توضیحات شما جهت فعال کردن ضبط مکالمه در گوشی مدل a52s موجود نیست لطفاً پاسخ سوال بنده را بفرمایید.

زری

سلام. گوشی من A13 هستش ۲۰۲۱ اما این گزینه ها رو نداره
باتوجه به کارم ضبط مکالمه دوطرفه نیاز مبرم دارم
چن اپلیکیشن صبط مکالمه از گوگل پلی هم نصب کردم هیچ کارایی نداشته و فقط صدای خودم رو ضبط می‌کرد من ضبط دوطرفه مکالمه نیاز دارم. ممنون میشم با ایمیل بنده رو راهنمایی کنید

    توشه

    سلام دوست عزیز.
    بله درست است در بعضی از گوشی ها این قابلیت وجود ندارد. 2 اپلیکیشن وجود دارد که می تواند نیازهای شما را برطرف کنید. 1. اپلیکیشن ACR Call Recorder که تماس های ورودی و خروجی و حتی VoIP را می تواند ضبط کند. 2. Cube Call Recorder که ضبط تماس را با کیفیت بالا به صورت خودکار انجام می دهد. لطفا این موارد رو تست بفرمایید.

لطیفی

بادرود
گوشی من A10 ساخت هندوستان ضبط مکالمه داره
گوشی خواهرم A10 ساخت ویتنام ضبط نداره
گوشی خانمم A21 ساخت ویتنام ضبط نداره
به نظر میرسه قوانین کشورها در این مورد بی تاثیر نباشه

    توشه

    سلام دوست عزیز. بله با توجه به سیاست های کشورهای مختلف، بعضی از ویژگی های گوشی ها ممکن است غیر فعال باشد.

صادق منانی

تمام سایت ها یک مطلب کپی کردن و در سایتشون قرار دادند و فقط اسم سایت خودتون اضافه کردین، حتی یکبار هم نخوندید ببینید خودتون یا ربات سایتتون چی ارسال کرده

یاسمن

گوشی من گلکسی A30sهست ولی چنین قابلیتی نداره
ممنون میشم راهنمایی کنید