بهترین برنامه ادیت عکس در گوشی موبایل

بهترین برنامه ادیت عکس

بهترین برنامه ادیت عکس در گوشی موبایل

امروزه با بهتر شدن کیفیت تصویربرداری گوشی‌های هوشمند، عکاسی به وسیله موبایل نیز بسیار محبوب‌تر از گذشته راه خود را ادامه می‌دهد. این مسئله موجب شده تا تقاضا برای ادیت و ویرایش فایل‌های تصویری نیز بیشتر شود. اما اگر از عناوین اختصاصی بهره بگیرید، می‌توانید از امکانات بهتری نیز برخوردار شوید. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم تا بهترین برنامه ادیت عکس در دستگاه‌های اندرویدی را به شما معرفی کنیم. با توشه همراه ما باشید.

بهترین برنامه ادیت عکس در سیستم عامل اندروید

اگر به دسته‌بندی بهترین برنامه ادیت عکس مراجعه کنید، با عناوین متنوعی روبه‌رو خواهید شد. این امر ممکن است باعث سردرگمی در یافتن بهترین برنامه ادیت عکس شود. بدون تردید هیچ اپلیکیشن بی نقص و کاملی در این حوزه وجود ندارد و هرکدام از این محصولات نقاط قوت و ضعف خود را دارا هستند. به همین دلیل توصیه می‌شود، کاربران این برنامه‌ها را با توجه به نیازهای روزمره خود انتخاب کنند. در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین برنامه ادیت عکس خواهیم پرداخت.

ویرایشگر تصویر ساز گوگل Snapseed

شاید این نام تا به امروز به گوشتان خورده باشد. برنامه‌ای قدرتمند که توسط گوگل توسعه یافته است. از مهم‌ترین خصوصیات این نرم‌افزار می‌توان به رایگان بودن قابلیت‌های آن اشاره کرد. Snapseed بدون هیچ نوع تبلیغات درون برنامه‌ای، تجربه کاربری راحت و آسانی را ارائه می‌دهد.

مطلب پیشنهادی: خرید آیفون 13

بهترین برنامه ادیت عکس در اندروید

شما بعد از ویرایش عکس‌های خود می‌توانید آن را به راحتی در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید و یا در حافظه گوشی خود ذخیره کنید. پشتیبانی از فرمت‌های DNG و RAW از نقاط قوت این اپلیکیشن محسوب می‌شوند و پس از ادیت‌های لازم می‌توانید به صورت JPG آن را دریافت کرد.

اپلیکیشن Photo Lab Picture Editor & Art

از جمله بهترین برنامه ادیت عکس در سیستم عامل‌های اندرویدی، می‌توان به این برنامه اشاره کرد. این نرم افزار بیشتر تمرکز خود را روی فیلترهای خلاقانه متنوع گذاشته تا کاربران گزینه‌های گوناگونی را در اختیار داشته باشند. به هرحال نمی‌توان کلکسیونی از ۹۰۰ فیلتر متنوع را نادیده گرفت که قادر هستند تا حال و هوای تصاویر را به میزان قابل توجهی تغییر دهند.

به عنوان یکی از بهترین برنامه ادیت عکس در گوشی‌های اندرویدی، این برنامه از رابط کاربری ساده‌ای برخوردار است. همچنین ابزار ابتدایی ویرایش عکس‌ها مانند برش، تنظیم نور، چرخش و شارپنس را نیز در خود جای داده است. این نرم افزار تعامل خوبی با شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام و غیره، دارد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی بتوانند عکس‌های خود را در این پلتفرم‌ها به اشتراک بگذارند.

نسخه رایگان  Photo Lab Picture Editor & Artتقریبا تمام این امکانات را به همراه تبلیغات درون برنامه‌ای را ارائه می‌دهد. ولی در خروجی تصاویر،‌ واتر مارک این نرم‌افزار قرار داده می‌شود.

** خرید گوشی موبایل **

برنامه ادیت عکس Pixlr

یکی دیگر از بهترین برنامه ادیت عکس در گوشی‌های اندرویدی می‌باشد. بیش از ۲ میلیون حالت، افکت و فیلترهای گوناگون در این برنامه قابل ترکیب و ساخت هستند. همچنین شما می‌توانید با استفاده از ابزار کلاژ در این نرم افزار، برای فاصله‌گذاری‌های مختلف و ساخت پس زمینه، اقدام کنید.

بهترین برنامه ادیت عکس در ios

همچنین کاربران قادر هستند تا عناوین پرطرفدار و افکت‌های پرکاربرد خود را علامت بزنند تا بعدا دسترسی به آن‌ها آسان باشد. در به روزرسانی‌های اخیر این اپلیکیشن، ابزار بهبود تصاویر و تنظیم خودکار رنگ‌ها نیز پیشرفت چشمگیری کرده است. با توجه به اینکه Pixlr به صورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای ارائه می‌شود، ولی تبلیغات بیش از اندازه درون آن سبب شده تا کاربران امتیاز پایینی به آن بدهند.

محصول قدرتمند ادوبی Photoshop Express

بدون تردید نرم افزار فتوشاپ یکی از بهترین برنامه ادیت عکس و از جمله قدیمی‌ترین و مشهورترین برنامه‌های ادیت تصاویر در رایانه‌های شخصی محسوب می‌شود. شرکت ادوبی کاربران گوشی‌های هوشمند را نیز فراموش نکرده و این اپلیکیشن قدیمی را به سیستم عامل‌های اندرویدی نیز ارائه کرده است. موتور پیشرفته و برنامه نویسی بهینه آن باعث می‌شود تا  فتوشاپ اکسپرس از پس ویرایش فایل‌های سنگین نیز بربیاید.

همچنین پشتیبانی از فرمت تصویری RAW، یکی از نقاط قوت این برنامه به شمار می‌رود. تعامل خوب با شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود تا کاربران زیادی به سوی فتوشاپ اکسپرس جذب شود. نکته جالب درباره این نرم افزار این است که فتوشاپ برای موبایل کاملا به صورت رایگان و بدون هیچ نوع تبلیغاتی ارائه شده است.

مطلب مرتبط: روت کردن گوشی

نرم افزار ادیت عکس سلفی YouCam Perfect

این برنامه تمرکز ویژه‌ای روی جلوه‌های بصری و زیباسازی تصاویر شما دارد که می‌توان آن را یکی از بهترین برنامه ادیت عکس دانست. افکت‌ها وفیلتر های HDR به همراه قابلیت های گوناگون دیگر،‌ حس زننده‌ای را در عکس‌ها پدید می آورد که امری تحسین برانگیز برای یک اپلیکیشن موبایلی محسوب می‌شود.

از دیگر امکانات YouCam Perfect می‌توان به حذف پف زیرچشم‌ها، تصحیح چهره، لاغرسازی صورت و فرم بدن، اشاره کرد.

بهترین برنامه ادیت عکس و فیلم

نتیجه گیری

برنامه‌های ویرایش عکس در گوشی‌های اندرویدی بسیار کاربردی هستند. برخی افراد در مرحله اول، مستقیم سراغ نرم‌افزار فتوشاپ می‌روند و حتی ممکن است هزینه‌های زیادی را نیز برای آموزش آن صرف کنند. اما اپلیکیشن‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، قادر هستند تا کار شما را بسیار آسان‌تر کنند و به شما کمک می‌کنند تا بدون پرداخت هیچ نوع هزینه‌ای، بهترین نتیجه را بگیرید.

سوالات متداول

در گوشی اندروید، برای ادیت عکس بهتر است از چه برنامه ای استفاده کنیم؟

برنامه های مختلفی برای این کار وجود دارد. بستگی دارد شما با کدام برنامه راحت تر باشید. پیشنهاد ما به شما استفاده از برنامه Adobe Light Room CC است.

از چه برنامه ای برای ادیت عکس استفاده کنیم؟

برنامه های مختلفی برای این کار وجود دارد. ما به شما VSCO برای استفاده در IOS را پیشنهاد می کنیم.

4.3/5 - (3 امتیاز)

برای اطلاع از تخفیف های شگفت انگیز توشه من، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

لطفاً یک مقدار از 09000000000 تا 09999999999 وارد نمایید.